Beantwoord

Nieuwe V6 decoder en HD probleem

  • 6 November 2018
  • 5 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb vandaag de nieuwe V6 decoder geinstalleerd maar ik kan HD niet activeren.
Met de vroegere V4 decoder ging dit wel
icon

Beste antwoord door LinosD 7 November 2018, 08:31

Bekijk origineel

5 reacties

je kan best (zelf nu nog tot 24u) eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 (gratis nummer) om daar je oude decoder V4 decoder te laten schrappen (deactiveren) op uw lijn, want zolang die niet geschrapt is reserveert die nog bandbreedte waardoor er niet genoeg bandbreedte overschiet voor HD op je V6 die ook geactiveerd staat op je lijn.

PS: Als je niet graag belt, kun je ook wachten tot morgen als hier iemand van het proximus team op forum weer langskomt om dit voor u te doen.

Als bijkomende info:
Uw oude decoders deactiveren kun je ook door te bellen naar het gratis nummer 0800 99 696 en de instructies te volgen.
Aangezien u via de stemcomputer onder meer zal worden gevraagd om uw lijn- en klantnummer in te geven,
houdt u best een recente factuur bij de hand of zoek je die op via http://myproximus.be.
Maar dan is ook de v6 gedeactiveerd en moet je weer de procedure volgen zoals je hebt gevolgd als je de eerste keer de v6 aangesloten hebt, dus het gemakkelijkste is bellen en dan blijft je v6 geactiveerd en is het enkel de oude v4 die van de lijn verdwijnt.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb een en ander aangepast, het probleem zou zich nu niet meer mogen voordoen op je lijn, Pcp. Het valt inderdaad wel aan te raden om je ongebruikte decoder nog af te (laten) melden. Ik merk op dat je twee V4's hebt aangemeld staan op je lijn. Bezorg je ons via privébericht even het MAC-adres (terug te vinden op de sticker onderaan) van de decoder die mag worden afgemeld?
Alvast bedankt.
Ik heb ondertussen gebeld naar de klantendienst en ga het zo dadelijk nog eens proberen.
Ik ben in ieder geval tevreden van de service 😉
Reputatie 7
Badge +4
Waarvoor dank 🙂.
Alles is in orde!

Reageer