Vraag

nieuwe v5 mini geen verbinding

  • 29 September 2019
  • 13 reacties
  • 214 Bekeken

  • Rising star
  • 16 reacties
Ik kreeg vande week een nieuwe v5 mini .. na week doet die niks meer.
geen kabel verbinding ...
heb alles gereset hard soft ... ook de bbox3 . maar niks helpt.
gisteren hele avond bezig geweest .
software start op maar dan genius test en dan krijg ik geen verbinding help scherm.
ook al terug alles gedeactiveerd en opnieuw ingesteld .
de v5 mini verwisseld met de eerste v5 mini aan de bbox 3 maar niks helpt zelfde probleem .
kan mijn lijn langs hier getest worden of wat moet ik nu doen ?
en moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?

13 reacties

moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?

Dit maakt niks uit

In het weekend komt niemand langs van Proximus hier op het forum.
Je kunt wel vandaag bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk waar ze u eventueel kunnen verder helpen en indien nodig je defecte decoder kunnen laten omruilen.

In het ander geval, als je liever niet belt naar de helpdesk dan wachten tot morgen als ze hier de draad terug oppakken.
Reputatie 7
Badge +3
@gor

Dit maakt inderdaad niets uit.

We zullen je aansluiting eens nakijken, je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert
done gr
aja ik zit momenteel wel terug op men oude decoder als 2 de decoder.
gr
Reputatie 7
Badge +3
Ik kreeg vande week een nieuwe v5 mini .. na week doet die niks meer.
geen kabel verbinding ...
heb alles gereset hard soft ... ook de bbox3 . maar niks helpt.
gisteren hele avond bezig geweest .
software start op maar dan genius test en dan krijg ik geen verbinding help scherm.
ook al terug alles gedeactiveerd en opnieuw ingesteld .
de v5 mini verwisseld met de eerste v5 mini aan de bbox 3 maar niks helpt zelfde probleem .
kan mijn lijn langs hier getest worden of wat moet ik nu doen ?
en moetje niet een gewone v5 als eerste decoder hebben en mini als 2 de of maakt dit niet uit?



Je hebt buiten de v5 compact en de gewone v5 nog een v4 decoder zie ik.
Klopt dit?
Heb je hier ook geen verbinding op?

Geert
die heb ik gisteren aangesloten en die werkt nu wel maar ik heb ze opnieuw gedeactiveerd en dan ingesteld .
en ik heb geen gewone v5... alleen 2 compact/mini . die v4 moet verwisseld worden met die nieuwe v5 mini . (werkten paar dagen tot zaterdag wel soms zwart beeld en dan moest ik hele ding opnieuw opstarte met knop op achterkant) . toen had ik dus 2 x v5 mini .maar op die nieuwe krijg ik nu geen verbinding meer . software laad dan genius verbinding en dan krijg ik geen verbinding scherm en gaan de internet lichtjes uit aan achterkant van modem en decoder .
gr
Reputatie 7
Badge +3
die heb ik gisteren aangesloten en die werkt nu wel maar ik heb ze opnieuw gedeactiveerd en dan ingesteld .
en ik heb geen gewone v5... alleen 2 compact/mini . die v4 moet verwisseld worden met die nieuwe v5 mini . (werkten paar dagen tot zaterdag wel soms zwart beeld en dan moest ik hele ding opnieuw opstarte met knop op achterkant) . toen had ik dus 2 x v5 mini .maar op die nieuwe krijg ik nu geen verbinding meer . software laad dan genius verbinding en dan krijg ik geen verbinding scherm en gaan de internet lichtjes uit aan achterkant van modem en decoder .
gr


Is de nieuwe v5 mini rechtstreeks verbonden met de bbox of via toestellen die het signaal draadloos doorsturen?

Geert
die was eerst aangesloten op eigen router . maar heb hem ook al direct na de bbox-3 gezet en maakt geen verschil.ook heb ik em al in de plaats van de eerste gezet enzo geen verschil
Reputatie 7
Badge +3
Ik overweeg om een technicus naar je toe te sturen hiervoor. Wanneer past dit voor jou?

Geert
hoelang moetje het van tevoren weten ...
Morgen na 14 u...
of woensdag .... of ...
gr
Reputatie 7
Badge +4
hoelang moetje het van tevoren weten ...
Morgen na 14 u...
of woensdag .... of ...
gr

ik kan een afspraak voor je maken woensdag namiddag tussen 12.30-17u
ja dat zou normaal moeten lukken .
Kan die dan indien nodig de decoder direct vervangen?
gr
Reputatie 7
Badge +4
ja dat zou normaal moeten lukken .
Kan die dan indien nodig de decoder direct vervangen?
gr

ja, de technieker kijkt de decoder ook na

Reageer