Vraag

Nieuwe TV Box V7.

  • 7 February 2023
  • 17 reacties
  • 515 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb nu al een tijdje de nieuwe TV box. Volgende items zou ik graag willen hebben.

Als ik in de tv gids naar een programma kijk en stop als de inhoud gezien is, dan verschijnt die uitzending in de folder “Verder kijken”. Ik moet dan helemaal tot het einde kijken, dan pas verdwijnt het item uit “verder kijken” in “mijn video's”.

Kan daar iets aan gedaan worden? Ik zou graag een knop willen zien, waar ik de uitzending in kan wissen.

Ik krijg ook dikwijls het ronddraaiend wieltje, als ik naar een opname wil kijken.


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie ook nog dat er dikwijls geen rode streep staat onder een bekeken aflevering. 

Reputatie 7
Badge +3

De lijst in mijn videos is met veel toeters en bellen door die grote foto's, maar belangrijke teksten staan in het heel klein met rode achtergrond. Ik moet dus gokken om de juiste knop te klikken, want die kleine letters zijn niet leesbaar (ben68 jaar). 

Reputatie 7
Badge +3

Nu is het weer (oeps er ging iets mis) zowel op opnames als live.

TV box uitgezet. E'n terug aan, maar geen verbetering. 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb naar een opname gekeken, maar als het programma gedaan is kan ik gewoon ver kijken naar wat er zich na de opname bevind

Reputatie 7
Badge +5

@Elma Het is niet mogelijk om je lijst verder kijken te wissen, Het verder kunnen kijken na de opname is normaal bij de V7 omdat je via deze decoder tot 7 dagen kan terug kijken.

Kan ik je verder nog met iets helpen?

Reputatie 7
Badge +3

OK. Spijtig. 

Reputatie 7
Badge +3

Kan je dan iets doen aan volgend probleem? Ik heb de 5 eerste afleveringen van [are you being served,] Op zaterdag opgenomen, maar ik heb meerde keren geprobeerd om die te bekijken, maar ik krijg op al de afleveringen die verdomme [Oeps er ging iets fout] met nu de code p141. 

Reputatie 5
Badge +2

@Elma Is het alleen maar die afleveringen dat het probleem zich voordoet? Of ook nog bij andere opnames?

Reputatie 7
Badge +3

Het is geregeld. Maar ik heb storingen gebeld en ze sturen mij een andere tv box. Want ik kreeg die oeps toch te veel.

Mocht je nog meer willen weten, post je vraag gerust.

Ben gepensioneerd trainer call center. 

Reputatie 7
Badge +3

Nu hebben ze mij een V5 gestuurd, maar ik heb geen afstandsbediening en die hebben ook niet meegestuurd. 

Ik zie ook dat 4 afleveringen Are you being served plots uit mijn videos weg zijn en ze staan niet meer in de tv gids. Die had ik zaterdag opgenomen. Ze staan ook niet meer in de tv gids.

Ik stuur dus die V5, die ik vandaag kreeg gewoon terug en hou mijn V7 die ik onlangs kreeg. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ja, nu krijg ik regelmatig het wieltje te zien en de melding p135. En Oeps er ging iets mis. 

Ik wilde mijn avond afsluiten met een vrolijk, opgenomen programma Flodder. Ik kan wel naar andere dingen kijken, maar als je al halverwege een uitzending zit, wil je die wel uitkijken.

Kan iemand mij helpen?

Als ik herstart, krijg ik dat begin goed te zien tot op dezelfde plek en dan gaat die oeps enz weer. 

Reputatie 7
Badge +3

Die balk die verschijnt als je doorspoelt, is niet stabiel zichtbaar. Bugje? 

We proberen nieuwe TV boxV7 te installeren. Bij onzez installatie staat tussen de tv-box en het televisiescherm een geluidsinstallatie, doch heb op de TV-box geen aansluiting voor die geluidsinstallatie.

Contact opgenomen met Proximus doch werd verwezen naar klassieke handleiding die geen hulp biedt. Mailen lost ook niets op, evenals chatten.

Dit forum is dus mijn laatste kans om noch televisie te kunnen kijken.

@ErwinG Op de v7 decoder heb je twee aansluitingen waar er klank kan doorgegeven worden
Je TV Box op je audiosysteem aansluiten | Proximus :

  • HDMI-poort uitgang
  • Optische SPDIF-uitgang
  • via bluetooth (werkt nog niet voor live programma’s)

Dus als je op je geluidsinstallatie deze niet hebt zou je ergens met adapters moet kunnen werken of via HDMI ARC (HDMI Audio Audio Return Channel). Dus klank van je HDMI TV aansluiting die over HDMI dan naar je Geluidsinstallatie teruggevoerd wordt als je geluidsinstallatie deze HDMI aansluiting heeft wel te verstaan.

Hier op het forum zijn er al die bvb een omvormer Spdif naar Tulp stekkers,  aangekocht hebben maar af te reken hebben met brom !!!!

@ErwinG Op de v7 decoder heb je twee aansluitingen waar er klank kan doorgegeven worden
Je TV Box op je audiosysteem aansluiten | Proximus :

  • HDMI-poort uitgang
  • Optische SPDIF-uitgang
  • via bluetooth (werkt nog niet voor live programma’s)

Dus als je op je geluidsinstallatie deze niet hebt zou je ergens met adapters moet kunnen werken of via HDMI ARC (HDMI Audio Audio Return Channel). Dus klank van je HDMI TV aansluiting die over HDMI dan naar je Geluidsinstallatie teruggevoerd wordt als je geluidsinstallatie deze HDMI aansluiting heeft wel te verstaan.

Hier op het forum zijn er al die bvb een omvormer Spdif naar Tulp stekkers,  aangekocht hebben maar af te reken hebben met brom !!!!

Dank u Martin.

@ErwinG nog ter bijkomende info

@jdm_01 ik heb deze optische omvormver aan mijn Andriod TV Box V7 en deze geeft geen brom. https://www.allekabels.be/searchresult.php?keyword=1419367 Maar wel om de 2 a 3 dagen de TV box resetten of soms TV opzetten helpt ook.

Reputatie 5
Badge +3

Bij mij is dat ook zo

@ErwinG nog ter bijkomende info

@jdm_01 ik heb deze optische omvormver aan mijn Andriod TV Box V7 en deze geeft geen brom. https://www.allekabels.be/searchresult.php?keyword=1419367 Maar wel om de 2 a 3 dagen de TV box resetten of soms TV opzetten helpt ook.

Hetzelfde als bij mij maar met bromgeluid. Met de V6 op analoog had ik onmiddellijk geluid na het inschakelen van versterker en decoder!

mvg

Reageer