Vraag

nieuwe TV Box

  • 24 August 2022
  • 11 reacties
  • 510 Bekeken

Ik heb een nieuwe TV box ter vervanging van mijn oude Box ontvangen? Ik heb echter 2 TV boxen, wordt de 2de TV Box dan niet vervangen.


11 reacties

Ter info: hangt er van af welke type decoder je hebt, niet alle decoders worden vervangen.

NB: huurdecoders worden wel omgeruild bij een defect.

Reputatie 5
Badge +2

@Ingrid1664 Zou je uw klantennummer kunnen toevoegen in je forumprofiel zodat we dit kunnen bekijken voor je.

Klantennummer is toegevoegd

Reputatie 5
Badge +2

@Ingrid1664 Ik heb even je gegevens nagekeken en ik zie dat het om een proactieve omruiling ging van je oudste decoder naar een nieuwe. Over de tweede staat er niet extra in dus vermoedelijk word deze niet omgeruild.

Reputatie 3
Badge +2

Heb ook bericht hekregen dat men me een nieuwe box opstuurt. Ik heb 2 Tv toestellen en heb reeds een V7 Box voor één TV. De andere werkt met een V6 in de huiskamer daar kan ik via de radio app  op TV  naar de versterker om zodoende  via mijn boxen radio te spelen.  Dus eigenlijk heb ik geen behoefte aan , wat ik veronderstel , een tweede V7 waar ik waarschijnlijk geen radio mee kan spelen via mijn versterker.

Ter info: via radioline → Naar de radio luisteren via je tv | Proximus

klank overbrengen kan bij de v7 decoder → Aansluitingen en knoppen op je TV Box | Proximus

via 

sommigen werken met een een spdif naar RCA  overgang : V7 decoder geluid omvormer SPDIF naar RCA (spdif=toslink)(RCA=Tulp stekker)Nieuwe TV Box V7. | Proximus Forum

Reputatie 5
Badge +2

@flip De omruiling gebeurt proactief. Normaal had met de eerste omruiling naar de V7 de 2de ook geruild moeten worden.

Reputatie 3
Badge +2

Sorry dat ik de vraag  twee keer  stuurde maar ik krijg blijkbaar geen melding meer van nieuw topic  op het forum.

Reputatie 3
Badge +2

Als ik radio line kies  V7 dan moet ik dus ook voor google mijn e-mail adres ingeven  of telefoonnummer 

Reputatie 7
Badge +4

@flip De V7 is inderdaad een android-box. Alle apps die je wil installeren download je via de Google Playstore, vandaar dat deze gegevens gevraagd worden als je deze niet hebt ingesteld als je de decoder de eerste keer opstartte. 

Reputatie 3
Badge +2

OK bedankt

Reageer