Beantwoord

Nieuwe software V5 HD NTE_9244

  • 21 March 2018
  • 7 reacties
  • 415 Bekeken

Ik kreeg deze nieuwe update vorige nacht doorgestuurd op de V5 HD, nog niet op de V5 mini. Is een hemel en aarde verschil om opnames door te spoelen, nog nooit zo vlot gegaan. Dank je wel Proximus.
icon

Beste antwoord door ThomasP 21 March 2018, 12:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Fijn te horen Marie! We zijn inderdaad bezig met een nieuwe software uit te rollen. Het vooruit en achteruit spoelen is inderdaad onder handen genomen. 🙂
Voor de V5c is deze nog in test. Zodra alle testen ok zijn, zal ook deze worden uitgerold.
Ik kan niet goed volgen, volgens mij is de laatste uitgerolde software = NTE_9.3.2.14
en niet NTE_9.2.2.4 waar er blijkbaar nog sprake was van problemen bij het doorspoelen of vergis ik mij dan zo erg ?
Reputatie 7
Badge +6
Martin, de uitrol van de software zijn niet gelijk voor V5 en V5c. Op de V5 is NTE_9.3.2.14 momenteel nog in test. Sommige klanten gaan deze al hebben, gezien de test, maar het is nog niet de standaard software.
Er zullen er enkele zijn met de NTE-miniv5_9.2.4.4. Deze was in test maar is stopgezet. NTE_9.3.2.14 is de volgende.

De huidige standaard software:
  • V5: NTE_9.2.4.4 (nog in rollout)
  • V5c: NTE-miniv5_6.32.3.38
Er zullen altijd nieuwe software versies zijn gezien deze allemaal kort op elkaar volgen. Zodra er 1 uit is, draait de volgende vaak al in test en is er nog een volgende in het labo in de maak. Vandaar dat het altijd moeilijk is hier op het forum software te gaan vergelijken. Het belangrijkste is de 'standaard software'. Dit is de software die wordt gepushed wanneer je een factory reset doet van je decoder.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb V5 met 9.2.4.4 maar doorspoelen, dat lijkt me toch niet verbeterd.
- te weinig verschillende snelheden
- onduidelijk hoe snel je nu gaat, want wordt niet getoond op het scherm na enkele seconden.
- moeilijk in te schatten wanneer terug op Play moet geduwd worden.
- soms wordt veel teruggespoeld soms bijna niets. (voor zelfde tijd en snelheid)
- dikke zware paarse balk staat bovenop de ondertitels, handig hé zo kan je niet meevolgen
Ik zit nog met de testversie 9.3.2.14 en daar verloopt het spoelen in ieder geval nog stroef maar toch beter dan op de V6
Reputatie 6
Badge +2
Zal de V4 ook zo'n update krijgen?
Die is voor het stort bestemd !!! je kunt die omruilen voor een recentere ...

Reageer