Vraag

Nieuwe software decoder V7

  • 11 March 2024
  • 28 reacties
  • 744 Bekeken

Sinds we vorige week een nieuwe software versie op onze (V7) decoders hebben gekregen blijven opgenomen programma’s na het wissen van die opnames gewoon staan in het menu.

Het gevolg is dat we nu GEEN opnames meer kunnen programmeren !!!

 


28 reacties

Reputatie 4
Badge

Ik heb op mijn V7 nog altijd app versie die blijven hangen is op 5.144.1 blijkbaar, en middelware versie 5.7.3.

6.146.1 of 6.147.1, laat staan 6.147.2 nog niets van gezien.

Als zoiets verstuurd wordt, zou iedereen dat dan toch moeten ontvangen op zijn V7 decoder, zal maar afwachten. Toch raar de ene wel en de andere nog niet, maar dat zijn we al jaren gewoon kwestie van nieuwe software op de decoder, kwestie van dit te verzenden, dit kan beter.

Timm CN

dat heeft PX nog nooit gedaan bij software updates van die op het zelfde moment naar iedereen te pushen maar in waves. Persoonlijk vind ik dit niet zo’n slecht idee want als er nog bugs zouden naar boven komen is niet iedereen getroffen op zelfde ogenblik, want anders zouden hun helpdesklijnen wel eens roodgloeiend kunnen staan ;-)

Ik heb dan nog liever all or nothing, alles of niets, een nieuwe software voor iedereen als een software voor een kwart van België waar ik niet bijhoorde, terwijl ik ook mooi betaal alle maanden aan Proximus.

Reputatie 4
Badge

De versie 6.xxx bevat nog fouten, aan de reacties te zien op dit forum.

Niets van gemerkt, maar ondertussen vele versies verder en mijn decoder V7 draait nog op de oudste versie. Dat kan ook beter van Proximus.

Zo ik heb al een tijdje niet meer gepost.

Ik heb weer een nieuwe versie op de decoders : 6.149.1. Is het een verbetering ?

Neen, het is absoluut dramatisch !!!

  1. opnames : De lijst verder kijken blijft aanzwellen ( geen drama , alleen vervelend)
  2. geprogrammeerde opnames worden soms helemaal niet uitgevoerd.
  3. indien de opnames uitgevoerd worden, kan ik ze soms niet bekijken ( fout P139 , “sorry, er liep iets mis , probeer het later nog eens” ) later proberen heeft geen zin, dat lukt toch niet, dus opnames maar verwijderen.
  4. Vastlopen decoder : gebeurt zo’n 10 keren per week.
  5. Oh ja : terugspoelen bij live kijken lukt ook niet meer. Ik heb daar voor een andere post geopend, maar wordt gewoon niet op gereageerd !!

Zo , dat was dan een “kleine” sitrep.

 

Reageer