Nieuwe logo's France 2 3 4 5

  • 29 January 2018
  • 6 reacties
  • 319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal
Ontdek de nieuwe logos voor France 2 3 4 5. Ik vind het zeker een verbetering en de moeite waard. Ik ben toch eerder geneigd Franse zenders te bekijken want op de vlaamse zenders worden toch over t algemeen Engelse programma's uitgezonden.
Timm1983

6 reacties

Reputatie 7
Badge +2
men zend soms Amerikaanse en engelse programma's uit op de franse zenders met een engelse geluidsspoor zodat je dit ook kan bekijken als je engels begrijpt.

Hoe activeer je zo'n origineel geluidsspoor? Zou dat wel interessant vinden als dat zou kunnen op Franse en Duitse zenders.


Het kan alleen bij een aantal Franse zenders en de zenders van de RTBF op dit ogenblik: RTBF La Une, RTBF La Deux, RTBR La Trois, France 2, France 3, France 4, France 5 en de filmzender Action.

Je activeert het geluidsspoor door de zender te selecteren, vervolgens op OK te drukken. Onderaan zie je dan de optie "gesproken taal/ondertitels". Daar zet je dan het spoor op Engels. Normaal onthoud de decoder de instellingen, maar soms moet je het eens opnieuw instellen. Eens ingesteld zal je het originele geluidspoor te horen krijgen wanneer de zender dat ook uitzendt. Het is dus niet in 100% van de gevallen.
Ook de TV gids vermeldt helaas niet of de film of serie in originele versie wordt vertoond. Dat kan je meestal wel vinden op de siten van de zender zelf.

Veel kijkplezier.
als je deze zender aan het bekijken bent kun je op 'OK' klikken van de remote en dan eens kijken of je via de menu die opent niet voor Engels kunt kiezen net zoals je via deze menu de ondertiteling kunt kiezen.
Reputatie 4
Badge +1
men zend soms Amerikaanse en engelse programma's uit op de franse zenders met een engelse geluidsspoor zodat je dit ook kan bekijken als je engels begrijpt.

Hoe activeer je zo'n origineel geluidsspoor? Zou dat wel interessant vinden als dat zou kunnen op Franse en Duitse zenders.
Reputatie 4
Badge +1
men zend soms Amerikaanse en engelse programma's uit op de franse zenders met een engelse geluidsspoor zodat je dit ook kan bekijken als je engels begrijpt.
Reputatie 7
Badge +1
Dat is iedereen eigen. Spreek of versta geen frans. Zo zijn er veel mensen in Vlaanderen. Dus begrijpelijk dat er hier een Engels/Amerikaans overaanbod is. In Wallonië is dit natuurlijk andersom. Hier is een Franstalig overaanbod.
Reputatie 7
Badge +6
Helaas wordt het franstalig aanbod serieus onderschat. Mijn partner en ik vinden dit echt een verademing tegenover het Amerikaans 'overaanbod' op de Vlaamse markt !

Reageer