In afwachting van een reactie van een PX medewerker:
Alles zal inderdaad nog niet doorgestroomd zijn in PX hun systeem, zeker als je nog maar pas klant bent. activeringscode
@Picow Mocht je toevallig een vaste telefoonlijn hebben via Proximus dan kan je de code verkrijgen door te bellen naar 0800 22 263 voor het toevoegen van producten in MyProximus . ( dit gaat niet via een mobiel nummer ).
Anders is het wachten op de doorstroming in het Proximus systeem dit duurt maximum 24 uren. Dan zal je daar alle inbegrepen producten in je abonnement zien staan.
Wat betreft het niet zien van de zender logo’s is omdat de zender/ TV gids niet correct is ingeladen.
Dit kan je forceren in de instellingen van je Android decoder , in instellingen naar support gaan ok duwen daar zendergids opnieuw laden selecteren en op ok duwen.
@Picow Mocht je toevallig een vaste telefoonlijn hebben via Proximus dan kan je de code verkrijgen door te bellen naar 0800 22 263 voor het toevoegen van producten in MyProximus . ( dit gaat niet via een mobiel nummer ).
Anders is het wachten op de doorstroming in het Proximus systeem dit duurt maximum 24 uren. Dan zal je daar alle inbegrepen producten in je abonnement zien staan.
Wat betreft het niet zien van de zender logo’s is omdat de zender/ TV gids niet correct is ingeladen.
Dit kan je forceren in de instellingen van je Android decoder , in instellingen naar support gaan ok duwen daar zendergids opnieuw laden selecteren en op ok duwen.
Dag @Pat52 , bedankt voor het meedenken!
Ik heb geen vaste lijn, even afwachten dus.
Wat betreft de zenderlogo’s & miniatuurbeelden lukt het jammer genoeg niet met jouw tip.
Ik zal hier ook nog even afwachten in de hoop dat dit volgende week opgelost is!
Dikke merci!