Vraag

Nieuwe klant proximus - Problemen

  • 7 April 2023
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Goeiemiddag allemaal,

 

Ik ben sinds deze morgen proximus klant, overgestapt van telenet.

Echter zit ik wel met enkele problemen die ik hier graag zou bespreken:

 

  1. Android box geeft geen zender logo’s weer, alsook geen ‘preview’ van het tv programma, tv kijken lukt wel. Box is verbonden via ethernet kabel
  2. Pickx werkt niet, geeft de hele tijd een foutmelding, zowel op de smartphone als op de apple tv :(
  3. Wanneer ik mijn producten wil toevoegen in de Myproximus app vraagt hij mij om een activatie code, die is na veel bellen uiteindelijk blijkbaar opgestuurd via de post?

Ik had deze overgang eerlijk gezegd een stuk vlotter verwacht!

 

Mochten er mensen zijn die mij intussen wat tips kunnen geven, graag!

 

Bedankt 


3 reacties

In afwachting van een reactie van een PX medewerker:

Alles zal inderdaad nog niet doorgestroomd zijn in PX hun systeem, zeker als je nog maar pas klant bent. activeringscode

Reputatie 7
Badge +3

@Picow  Mocht je toevallig een vaste telefoonlijn hebben via Proximus dan kan je de code verkrijgen door te bellen naar 0800 22 263 voor het toevoegen van producten in MyProximus . ( dit gaat niet via een mobiel nummer )

Anders is het wachten op de doorstroming in het Proximus systeem dit duurt maximum 24 uren. Dan zal je daar alle inbegrepen producten in je abonnement zien staan.

Wat betreft het niet zien van de zender logo’s is omdat de zender/ TV gids niet correct is ingeladen.

Dit kan je forceren in de instellingen van je Android decoder , in instellingen naar support gaan ok duwen daar zendergids opnieuw laden selecteren en op ok duwen.

 

 

@Picow  Mocht je toevallig een vaste telefoonlijn hebben via Proximus dan kan je de code verkrijgen door te bellen naar 0800 22 263 voor het toevoegen van producten in MyProximus . ( dit gaat niet via een mobiel nummer )

Anders is het wachten op de doorstroming in het Proximus systeem dit duurt maximum 24 uren. Dan zal je daar alle inbegrepen producten in je abonnement zien staan.

Wat betreft het niet zien van de zender logo’s is omdat de zender/ TV gids niet correct is ingeladen.

Dit kan je forceren in de instellingen van je Android decoder , in instellingen naar support gaan ok duwen daar zendergids opnieuw laden selecteren en op ok duwen.

 

 

Dag @Pat52 , bedankt voor het meedenken!

Ik heb geen vaste lijn, even afwachten dus.

 

Wat betreft de zenderlogo’s & miniatuurbeelden lukt het jammer genoeg niet met jouw tip.

Ik zal hier ook nog even afwachten in de hoop dat dit volgende week opgelost is!

 

Dikke merci!

Reageer