Vraag

nieuwe decorder

  • 13 August 2020
  • 8 reacties
  • 612 Bekeken

Beste,

onlangs kreeg ik een nieuwe decorder toegestuurd, maar ik heb twee decorders waarom wordt er maar 1 vervangen? , ik heb de nieuwe nu geïnstalleerd, maar nr  2 We4kt nu ook niet meer. 
vriendelijke groeten

marleen


8 reacties

@Marleen vb Als je V4 decoders hebt dan worden die omgeruild, maar ik vermoed dat het om een v5 decoder gaat die omgeruild werd door een V5 compact (een kleiner model) 

Proximus is nu bezig met bij verschillende mensen de v5 decoders te vervangen.

zie ook uitleg→ klik hier

Maar indien nodig kun je meer details krijgen morgen als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum en u ook uitleggen waarom er maar ene van de twee vervangen werd, mss wordt de tweede later ook vervangen maar die details ken ik niet.

heb je de stappen gevolgd om je oude decoder te vervangen door je nieuwe ontvangen decoder, zoals hier uitgelegd → zo vervang je uw oude decoder door een nieuwe → Klik hier

je mag dus niet vergeten te deactiveren.

Dag martin,

de eerste vervangen is prima gelukt hoor met het stappenplan, maar ik vraag me af waarom de tweede niet vervangen is, het is die dat nu niet meer werkt. Hieronder een foto van de oude en de nieuwe

groetjes

 

de bovenste is een V4 decoder en de onderste een V5 compact 

Waarom deze tweede decoder niet vervangen werd daar moet ik het antwoord schuldig blijven maar aangezien deze niet meer werkt zal iemand van het proximus forumteam hier langskomt u wel verder helpen om deze ook te laten omruilen.

Doet die niks meer als je de stekker uit het stopcontact trekt en terug inplugt, gebeurt er dan niks…

Dit zijn foto's van de verschillende HD decoders

691b650b-b509-4016-b45b-b939470b0952.png

f5368819-f9e0-428b-ab5a-4e4658f137e9.png

9f984fe7-6718-4fdd-ab8d-0286986a38b6.png

 

martin, hij doet nog start software, booting, en dan valt hij uit. Zou hij niet mee gedesactiveerd zijn met de eerste?

@Marleen vb Zelf al is die niet gedeactiveerd dan zou hij nog moeten kunnen booten, dit is bv ook mogelijk dat je het probleem krijgt na een reset van de V4, daarom dat men een reset afraadt, maar aangezien het een oude v4 is en de decoder niet normaal meer wilt booten zullen de Proximus medewerkers die wel ruilen, alleen weet ik natuurlijk niet wanneer hier iemand gaat reageren, en als ze vandaag niet meer moesten reageren dan zal het pas maandag zijn aangezien ze hier tijdens het weekend niet langskomen op het forum.

Reputatie 7
Badge +4

@Marleen vb Ook je tweede decoder mag vervangen worden. Ik weet niet waarom dit niet onmiddellijk gebeurd is, maar heb je er eentje opgestuurd. Hij zal maandag geleverd worden. 

:thumbsup_tone3:

Hartelijk bedankt Martin en Collega:thumbsup:

Reageer