Vraag

nieuwe decoder zonder tv - hoe radio zenders selecteren?

  • 22 March 2022
  • 3 reacties
  • 579 Bekeken

De nieuwe decoders tonen de geselecteerde zender niet wegens geen digitaal frontscherm meer. Indien we alleen radio willen beluisteren zonder aanwezigheid van een tv, hoe kunnen we dan weten hoe welke zender we hebben gekozen Zenders 800 tem 866 zijn de radiozenders maar met de nieuwe decoder, zonder tv, weten we niet meer op welk zendernummer de decoder is ingesteld. Hoe kan dit eenvoudig opgelost worden zonder er een tv te moeten op aansluiten?

De oplossingen tegemoet kijkend en bedankt bij voorbaat voor de hulp.


3 reacties

ja dan moet proximus op hun decoder terug via een display dit weergeven en omdat er velen en ik ook trouwens, de decoder niet zichtbaar meer opstellen dan heeft een display ook geen zin meer, met het gevolg dat het via je tv beeld moet.
Als ik spreek voor mijn eigen, dan heeft een display op de decoder ook geen zin omdat ik altijd op een vast radio station luister, maar iedereen heeft uiteraard andere behoeftes.

Martin,

bedankt voor je bruikbare tip om de zenders via de afstandsbediening in te geven maar dan hebben we nog steeds niet geafficheerd op welk zenderkanaal we onz bevinden.

MVG

via de zenderlijst (→ proximus-tv-channels-flanders-nl ) kan je met de afstandsbediening het radio zenderkanaal invoeren 

 

Reageer