Beantwoord

Nieuwe decoder werd aangeboden tijdens verlof.

  • 19 August 2020
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Op 29 juli werd onze decoder aangeboden door Bpost. Er werd een briefje achter gelaten dat we tot 13 augustus de decoder konden ophalen in ons postkantoor Wij zijn echter pas op 16 augustus terug gekomen uit vakantie. Onze decoder ligt dus niet meer in het postkantoor. Wat kan ik doen om de decoder alsnog te bekomen ?

icon

Beste antwoord door jonathandr 19 August 2020, 12:46

Bekijk origineel

6 reacties

Proximus kan die terug opsturen naar je, als hier iemand van prox zelf langskomt kunnen ze u verder helpen

Reputatie 7
Badge +4

Op 29 juli werd onze decoder aangeboden door Bpost. Er werd een briefje achter gelaten dat we tot 13 augustus de decoder konden ophalen in ons postkantoor Wij zijn echter pas op 16 augustus terug gekomen uit vakantie. Onze decoder ligt dus niet meer in het postkantoor. Wat kan ik doen om de decoder alsnog te bekomen ?

hi @IngeVM  kan je je klantennr toevoegen  aan je profile ?
dan doen we het nodige om je de decoder opnieuw toe te sturen

Dag Jonathan,

 

Ik heb het klantnummer toegevoegd. Bedankt voor jouw reactie.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Inge,

wanneer kan ik iemand van bpost ‘t best naar je toesturen?

 

Geert

Reputatie 6
Badge +3

Soms blijft een pakje wel langer liggen hoor. 

Ik moet verkeerdelijk een pakje afhalen tot 27 juli en het ligt er nog altijd, dat zie ik op mijn tracking code. Nochtans zijn we 14 dagen verder. 

Hallo Inge,

wanneer kan ik iemand van bpost ‘t best naar je toesturen?

 

Geert

Hallo Geert,

 

Ik heb deze avond naar de klantendienst gebeld want mijn huidige decoder heeft sinds vandaag Error 40 op de display. Morgen zal ik een nieuwe decoder ontvangen.

 

Inge

Reageer