Vraag

Nieuwe decoder V7


Beste,

Wat ik me afvraag met de komst van de nieuwe decoder, gaan er enkele problemen opgelost geraken die we al jaren vragen?

1/Vlotter doorspoelen, probleem hiervan is al langer gekend ...
2/Zoals bij telenet, versneld tv kijken met geluid x2.
3/ Balk onderaan bij doorspoelen weg?

Alvast bedankt!

10 reacties

Dat zullen we inderdaad moeten afwachten en dit zal binnenkort wel blijken uit de testen van de V7...
Is de V7 decoder intussen beschikbaar? (Als 2e decoder bvb?)
Nee, de testperiode is nog lopende
Reputatie 7
Badge +1

Is er al meer bekend hoelang de V7 decoder testperiode duurt en wanneer deze uit komt voor de klanten.

dit is het bericht van Proximus:

Wij werken aan de lancering van een nieuwe V7 decoder waarbij YouTube terug beschikbaar zal zijn.
Momenteel staat de piloot van deze decoder gepland eind oktober en een soft launch in januari 2020.
Deze timings zijn onder voorbehoud van een goede kwaliteit van de firmware en stabiliteit van de V7 decoder box.

 

Reputatie 7
Badge +4

Er is nog geen definitieve datum gekend. Het hangt inderdaad af van de verdere testresultaten.

Hoe komt het dat decorder v7 nog geregeld uitvalt tijdens het kijken 

en herstarten/resetten van de apparatuur zoals bbox en decoder helpt waarschijnlijk ook niet dan.

Nee zelfs een nieuwe decorder v7 ook niet 

Ter info:
Aangezien deze v7 nog altijd in testfase zit, zullen er natuurlijk nog wel nog hier en daar wat fouten er moeten ontdekt en uitgehaald worden.

Maar ik denk dat de proximus medewerkers hier nog niet veel zullen mogen over kenbaar maken op het openbaar forum en hebben ze daarom speciaal voor de v7 testers hier een pagina / Topic op het forum voorzien die alleen toegankelijk/zichtbaar is voor de testers die zich hiervoor opgegeven hebben > Klik hier,

waar ook het volgende gevraagd wordt:
Mag ik jullie vragen om hier enkel in te plaatsen dat jullie tester zijn, zodat we de testfase nog even achter gesloten deuren kunnen uitvoeren? Als wij weten wie test, dan voegen wij deze personen toe.

en waar alle problemen kunnen gemeld en besproken worden met de bedoeling van zo de problemen stilletjes aan te kunnen oplossen en zaken te verbeteren en bij te sturen. 

Reageer