Vraag

nieuwe decoder

  • 21 July 2022
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Voor ons Streams abonnement zouden wij de nieuwe decoder nodig hebben. Ik zie de bestel- en betalingsmogelijkheden wel. Bij mijn familie in een andere gemeente werd deze echter gratis uitgedeeld enkele weken geleden. Zonder bijkomend probleem i.v.m. terugzenden vorige decoder e.d. Er moest niet getekend worden voor ontvangst en sommigen hadden zelfs al een nieuwe, en gaven deze aan familie of vrienden..  Ik zou deze ook graag zo makkelijk ontvangen...


2 reacties

morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen morgen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @daphnez11  Het order is ingevoerd? levering dinsdag met bPost en U trouw beloond. Groetjes Luc

Reageer