Vraag

Nieuwe decoder

  • 19 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 233 Bekeken

Geen antwoord op chat, bellen met de klantendienst : na 9 minuten nog steeds niemand aan de lijn, dan maar ingehaakt.
En nu op dit forum met een gewoon simpele vraag : veel gedoe rond de nieuwe decoder maar zou nu eens wllen weten wanneer ik die eindelijk ga ontvangen.
Beetje frustrerend vast te stellen dat nieuwe klanten die nieuwe decoder automatisch krijgen (wat ook logisch is, daar niet van) maar ik ben bijna 50 (vijftig) jaar klant bij Belgacom/Proximus en ben totaal zonder enig nieuws ivm dit nieuwe toestel...
Groeten,
Robert Collignon

1 reactie

Ter info:
het laatste dat hier op het forum gemeld werd op het forum is het volgende:
Dag iedereen! We hebben nieuws over de V7 testVoor Fase 1 is er momenteel een kleine vertraging door een technisch probleem die zich op het laatste nippertje voordeed en die de vlotte werking van de test verhinderde.Onze excuses voor de vertraging, we doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat de leveringen zo snel mogelijk gebeuren. We houden iedereen uiteraard op de hoogte van zodra we bevestiging krijgen hierover.
Wat betreft fase 2 verhinderen de strenge selectiecriteria ons er helaas van om de 7 overige testers op dit moment te introduceren. De levering kan momenteel niet worden gegarandeerd. De test in augustus zal dus niet plaatsvinden hiervoor. Het is weliswaar mogelijk dat klanten van de eerste selectie ons zullen vergezellen op het forum, zoals eerder al gebeurde met de V6.Het blijkt echter dat er een derde testfase zal zijn (de exacte datum is hiervoor nog niet vrijgegeven), die op technisch niveau ook anders zal zijn dan de eerste twee fases. (Hier kunnen we helaas nog niet meer over vertellen ?). We hebben hierover de garantie ontvangen dat deze 7 personen voor fase 3 zijn geselecteerd.
Het spijt ons voor de wijzigingen in verband met betrekking tot de V7 en met de discretie die we hier momenteel willen behouden. Proximus doet er alles aan om ervoor te zorgen dat de lancering in de beste omstandigheden mag gebeuren, vandaar dat we er de last minute wijzigingen moeten bijnemen.We laten dit topic open voor jullie reacties. We zullen onze uiterste best doen om zoveel mogelijk te antwoorden op jullie vragen, maar zoals eerder vermeld, de beslissingen hiervoor liggen ook niet bij ons.
Alvast bedankt!
Het Forum Team

Reageer