Vraag

nieuwe afstandsbediening aanvragen

  • 12 April 2021
  • 12 reacties
  • 3105 Bekeken

Goedemiddag,

 

Zou het mogelijk zijn mij een nieuwe afstandsbediening op te sturen? Heb deze op alle manieren proberen in te stellen maar helaas zonder resultaat. Het gaat om een v5 afstandsbediening.

Bedankt.


This topic has been closed for comments

12 reacties

van zodra de prox forummedewerkers hier langskomen kunnen ze u hierbij verder helpen

dus als ik het goed begrijp heb je het volgende al geprobeerd

  • batterijen vervangen
  • remote resetten
  • remote terug universeel maken 
  • remote eventueel in RF mode instellen als decoder niet zichtbaar opgesteld is

Hoi,

Ja, heb dit allemaal al geprobeerd maar helaas zonder succes... 

Ik krijg de remote opgeen enkele manier universeel.…

En decoder staat goed in zicht zonder iets die ervoor staat.

morgen kunnen de prox forummedewerkers je dan voorstellen om deze om te ruilen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +5

@llydia Is er totaal geen reactie van je afstandsbediening?

Hoi,

 

Ik kan enkel veranderen van zender, al de rest wil niet werken. Heb al de afstandsbediening gereset en al op de verschillende manieren proberen in te stellen zodat die universeel zou zijn maar zonder succes...

Nu werkt de afstandsbediening in het geheel niet meer!

Reputatie 7
Badge +5

@llydia Als je je gegevens toevoegd aan je forumprofiel stuur ik je een nieuwe op.

Goedemiddag,

Ik heb mijn profiel ingevuld maar weet het ticketnummer niet. Is mijn profiel voldoende ingevuld om de nieuwe afstandsbediening op te sturen?

Mvg,

Lydia

Reputatie 7
Badge +5

@llydia Wat bedoel je met ticketnummer?

Dat staat er als je je profiel invult: Ticket (privé)

Maar dit heb je dan waarschijnlijk niet nodig om mij de afstadsbediening op te sturen. Heb je alles dat je nodig hebt om het in orde te brengen?

Reputatie 7
Badge +4

Dat staat er als je je profiel invult: Ticket (privé)

Maar dit heb je dan waarschijnlijk niet nodig om mij de afstadsbediening op te sturen. Heb je alles dat je nodig hebt om het in orde te brengen?

ik heb je bij deze een nieuwe afstandsbediening opgestuurd, je zal deze zo in de bus krijgen

Alvast bedankt!