Beantwoord

nieuwe afstandsbediening


Hallo, het klepje om de batterijen van mijn afstandsbediening te beschermen is beschadigd, waardoor het niet meer vastzit en de batterijen los komen te zitten. Wat is de procedure om deze te vervangen aub? 

Mvg

Soo Jin Wollants 

icon

Beste antwoord door HadewychT 5 June 2020, 08:36

Bekijk origineel

16 reacties

omruilen kun je eigenlijk direct als je de oude meeneemt naar een proximus center 

maar Proximus kan er ook één opsturen per Bpost en dan worden de retourlabels om de oude terug te sturen via mail opgestuurd, hiervoor kunnen de proximus medewerkers dan zorgen dat die opgestuurd wordt als ze hier morgen terug langskomen op het forum

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.  Ze wordt morgen thuis geleverd.

Je kan het klepje ondertussen even met een plakbandje vastplakken. Dan blijven je batterijtjes toch al zitten. 

Hartelijk dank voor het supersnelle antwoord en de oplossing! 

Stuur ik dan de oude terug of breng ik ze ergens binnen?

 

Mvg

Soo Jin Wollants 

retourlabels zullen via mail opgestuurd worden

moest je ze na een tijd toch niet ontvangen hebben dan kun je het hier melden en kunnen de proximus medewerkers ze je nog altijd terug opsturen.

Hartelijk dank!

Superservice!

Beste,

 

Ik heb de afstandsbediening vandaag afgehaald, waarvoor dank.

Ik heb nog geen retourlabels per mail ontvangen. 

 

Mvg

Soo Jin Wollants 

Beste,

Na de upgrade naar de decoder V5 heb ik de oude decoder naar het containerpark gebracht. Ik heb ook per abuis de afstandsbediening ingeleverd :s. Is het mogelijk een nieuwe afstandsbediening op te sturen?

 

alvast bedankt!

 

groetjes,

 

Inna

@inna. morgen zullen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen

je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

zodat de prox medewerkers je vlugger kunnen bedienen.

Dank je Martin voor het snelle antwoord!

groetjes!

Hey Martin, ik heb vandaag geen contact gehad met een Proximus forummedewerker, kan jij dit nagaan? Groetjes! Inna

Nee aan gezien ik niet van Proximus zelf ben, maar hopelijk neemt er dan wel morgen iemand de draad hier op van het prox forumteam.

Reputatie 7
Badge +4

@inna. Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je voor allebei een nieuwe afstandsbediening nodig ? 

 

Hallo HadewychT,

We hebben inderdaad 2 decoders. Eentje had ik al gebracht naar containerpark met de bijhorende accessoires. Gelukkig heb de andere nog niet binnengebracht :) dus we hebben nog 1 afstandsbediening en dus slechts 1 nodig.

 

dank je!

groetjes,

Inna

Hallo HadewychT,

Heb je nieuws hierover? Het is best vervelend met slechts 1 afstandsbediening... 
 

alvast bedankt!

 

groeten,

Inna

FYI: Pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs.

Een nieuwe afstandsbediening zal via BPost gebracht worden.

Reageer