Vraag

nieuwe aansluiting


vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.

hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken


18 reacties

Reputatie 7
Badge +3

ok, fijn, blij dat het opgelost is :-)

groetjes

Tina

Het werkt dank u

Reputatie 7
Badge +3

@jacops francois 

mijn technische collega zegt dat er net een aanpassing werd gedaan…

wil je alles eens uitzetten en opnieuw proberen ? met dank

gr,

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

ok, ik ga verder rondhoren wie dit kan oplossen !

groeten

Tina

Geprobeerd op laptop via site en op tablet en telefoon via app

Krijg melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account

In my proximus staat pickx ook niet als gelinkt, wel proximus forum

Reputatie 7
Badge +3

@jacops francois 

hier staat nochtans alles standaard geactiveerd/gelinkt.

Welke foutmelding krijg je precies ?

Op welk toestel probeer je pickx te installeren ?

Zie je in myProximus al je producten staan ?

groeten,

Tina

 

Beste tot op heden is pickx nog steeds niet gelinkt aan mijn account

pas maandag komt hier iemand terug langs die van proximus zelf is om deze instellingen na te trekken en eventueel bij te sturen.

Beste in my proximus is pickx nog niet gelinkt aan mijn account en kan het dus nog steeds niet gebruiken

Reputatie 7
Badge +3

@jacops francois Het order is er nu volledig door en alles staat actief. Kan je nog eens opnieuw proberen? Laat je ons iets weten? Groetjes, Antonella

TUI: morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen

Beste tot op heden kan ik pickx nog niet gebruiken, gebruik login van myproximus en krijg steeds dezelfd melding,

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jacops francois het order was nog niet volledig verwerkt. Ik heb gevraagd om dit af te werken, zodat jij gebruik kunt maken van onze apps. Grt, Heidi

Beste heidi, 

Profiel aangevuld

Klantnummer 619618***

 

Grt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jacops francois dit kan inderdaad enkele dagen in beslag nemen, als je op je forumprofiel de klantgegevens aanvult kijken we dit graag voor je na. Grt, Heidi

dit vraagt inderdaad wat tijd tot alles doorgestroomd is maar morgen zullen de medewerkers die van proximus zelf zijn je hierbij wel kunnen verder helpen / inlichtingen geven.

Reageer