vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.
hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken
vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.
hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken
Het werkt dank u
mijn technische collega zegt dat er net een aanpassing werd gedaan…
wil je alles eens uitzetten en opnieuw proberen ? met dank
gr,
Tina
Geprobeerd op laptop via site en op tablet en telefoon via app
Krijg melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account
In my proximus staat pickx ook niet als gelinkt, wel proximus forum
hier staat nochtans alles standaard geactiveerd/gelinkt.
Welke foutmelding krijg je precies ?
Op welk toestel probeer je pickx te installeren ?
Zie je in myProximus al je producten staan ?
groeten,
Tina
Beste tot op heden is pickx nog steeds niet gelinkt aan mijn account
pas maandag komt hier iemand terug langs die van proximus zelf is om deze instellingen na te trekken en eventueel bij te sturen.
Beste in my proximus is pickx nog niet gelinkt aan mijn account en kan het dus nog steeds niet gebruiken
Beste tot op heden kan ik pickx nog niet gebruiken, gebruik login van myproximus en krijg steeds dezelfd melding,
Dag
Beste heidi,
Profiel aangevuld
Klantnummer 619618***
Grt
Dag
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.