Beantwoord

Nieuw menu Proximus tv decoder


Wanneer komt het nieuwe menu op de decoders van jullie ?
icon

Beste antwoord door Martin 9 April 2019, 13:22

Bekijk origineel

20 reacties

op de v5 v5-compact en V6 staat er een nieuwe menu zoals aangegeven op de Proximus site.
heb hier 3 v5 compact staat nog steeds met het oude menu hoor
Reputatie 7
Badge +4
Sven, heb je de decoders al eens volledig gereset zoals hier is beschreven: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
heb hier 3 v5 compact staat nog steeds met het oude menu hoor
Zet jij soms de decoders/bbox stroomloos 's avonds, want normaal zou die update vanzelf moeten binnen gekomen zijn, maar met een reset zoals Samuel aangeeft kan je die natuurlijk ook binnentrekken.
reset gedaan en nog steeds het gewone oude menu niet zoals dat van de website
https://www.proximus.be/support/en/id_sfaqr_tv_menu_manual/personal/support/television/install-proximus-tv/install-your-decoder/new-proximus-tv-menu.html
O sorry, ik dacht dat je nog de voorgaande interface bedoelde, nee deze heb ik ook nog niet binnengekregen op mijn v5-compact, maar dat gebeurt in waves, dus niet iedereen krijgt die op het zelfde moment/dag/week binnen op zijn decoder.
Er staat trouwens het volgende op de site:
  • Het menu van Proximus TV is onlangs veranderd of verandert binnenkort om uw programma’s op maat aan te bevelen. Deze verbetering is gratis en gebeurt automatisch.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sven,

heb je de modem (de bbox3) al gereset?

Groeten Geert
reset bbox3 nog niet gedaan hoe doe ik dit ?
Reputatie 7
Badge +3
In dit filmpje wordt dit uitgelegd.

https://www.youtube.com/watch?v=1RNkAdGsrnY
Dit doe ik ook af en toe eens op die manier om eventueel zo (geforceerd) updates binnen te trekken, maar dat wilt zeker niet zeggen dat je deze dan daadwerkelijk zult binnen krijgen of Proximus moet die reeds al actief gezet hebben voor je lijn, zo krijg ik ook b.v. deze nieuwe Proximus TV-interface nog niet binnen, maar dat komt nog wel.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Sven, Ik zie op de lijn geen reden voor de blokjes. Dan zou je ze ook op beide decoders tegelijkertijd hebben. Heb je de mogelijkheid om te testen met een andere kabel ? Groeten, Hadewych
Reputatie 5
Badge +3
Problemen nieuwe menu: kan niet naar de radiozenders zowel manueel via de 800 toetsen, of met de nieuwe menu via de muziekoptie of rechtstreeks via de radio toets op de afstandsbediening, heb dit vorige week ook al eens voorhad maar toen herstelde het zich met de decoder te heropstarten. Nu lukt het niet, krijg eerst een zwart beeld met daarna de melding: " Onverwacht probleem, geen verbinding..."
Heb nochtans gisteren een software B145 update binnengekregen.

Opmerking: het gaat enkel over de radio zenders, de live tv zenders werken wel!

mvg
V6 heeft inderdaad nog te kampen met een aantal bugjes maar ik heb de nieuwe menu ook op de v5-c binnengekregen en dit werkt zowel goed met de Radio toets en de CH-up/Ch-down toets om radiokanalen te veranderen als ook rechtstreeks door de kanalen 800 enz.... in te voeren, gelukkig zijn bij deze decoder geen bugjes bijgekomen sinds de nieuwe menu!
Reputatie 5
Badge +3
Heb het hier al gemeld, de 5 reeks heel wat stabieler dan de V6!
Nu zit ik er toch mee, heb geen radio, behalve op Ă©Ă©n bij de zomerbeelden enz...
maar volgens mijn pa had de v5 had wel in het begin ook bugjes (zelfs ook ivm radio) met de v5-c was dit beter aangezien de debugging op de v5 toen al gebeurd was.
Reputatie 5
Badge +3
Idd mijn V5c werkt perfect bijna bugvrij.
Reputatie 5
Badge +3
Probleem blijkbaar opgelost. Terug radio!
blijf het opvolgen.
Dat is wel heel vlug gedebugd 😉
Reputatie 5
Badge +3
Heb je weet van de nieuwe SW B145 die ik gisteren ontvangen heb, is de tweede SW sinds het nieuw menu? En wat zijn de veranderingen? Weinig feedback van Px.
Inderdaad de B145 brengt de nieuwe menu met zich mee maar of deze software bugs weggenomen heeft daar vrees ik voor, daarvoor zullen er wel nog enkele sw updates de revue passeren 
.

Reageer