Beantwoord

Niet meer mogelijk om te casten naar bbox of chromecast


Na een update van de proximus tv app op android is het niet meer mogelijk om te casten naar chromecast of de bbox. Is dit feature er nog of is het zonder boe of ba verdwenen? Op de proximus website is niets te vinden...
icon

Beste antwoord door Jimmy O 8 June 2018, 09:59

Bekijk origineel

10 reacties

Ipv bbox is het de proximus decoder (of welke naam deze heeft). Verwar al die altijd
Reputatie 3
Badge +2
Is idd niet meer mogelijk. Heb hetzelfde voor. Heb hier ook al een topic over gestart en daar antwoord gekregen dat dit voorlopig niet meer mogelijk is 😞. We gaan er echt op achteruit bij Proximus.
Ja inderdaad. Ik heb gezien dat de major version van 3 naar 4 is gegaan met een wk stijl eraan gekoppeld. Waarschijnlijk was het per se nodig om dit voor het wk te releasen, maar wegens tijdsgebrek hebben ze enkele features achterwegen gelaten. Ik vind dit schrijnend.
@proximus, zou het mogelijk zijn om ten minste die apk file van de vorige versie ergens beschikbaar te zetten?
Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen, jammer genoeg kunnen we deze niet meer beschikbaar zetten. Het is inderdaad zo dat casten voorlopig met deze versie niet mogelijk is. Het zal in één van de volgende updates terug beschikbaar zijn. Alvast onze excuses voor het ongemak. Groeten, Jimmy
Ok

1. Het staat nog op jullie site dat dit nog mogelijk is. Haal dit er dan af.
2. Ik heb gisteren een uur aan de telefoon gehangen om uiteindelijk bij de helpdesk te geraken. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die van geen toeten of blazen wist. Zelfs "casten" was voor hem een vreemd begrip. Licht jullie helpdesk ten minste in.
Reputatie 6
Badge +3
Het staat nog op de site omdat er nog klanten zijn met de oude app. Een nieuwe app is nooit beschikbaar voor alle klanten tegelijk. Dit gebeurt altijd in blokken. Dus vandaar dat deze info ook nog beschikbaar is op de website. Groeten, Jimmy
inderdaad daarom dat het bij mij nog altijd werkt ook.
Maar voor hoe lang nog... Ik vind echt wel dat ze die apk file van de vorige versie beschikbaar mogen stellen.
Reputatie 3
Badge +2
En de oude app werkt ook langs geen kanten. Elke 2 minuten stopt het beeld en crashed de app. Goe bezig proximus, goe bezig.
op de iPad heb ik dit ook maar bv niet met windows10 app

Reageer