Beantwoord

niet altijd opnemen geprogrammeerde uitzendingen

  • 3 June 2021
  • 9 reacties
  • 385 Bekeken

Hallo, 

 

ik merk dat sinds een paar weken een aantal geprogrammeerde uitzendingen toch niet opgenomen zijn ( ook al stonden die bij “ geplande opnames” en stond er niets bij “ conflicten”. ( bv de “ friends-reunie” en sommige afleveringen van “blind gekocht”.)

Vroeger hielp het soms om alles eens af en weer aan te leggen ( dan stonden die er plots toch op), nu helpt dit niet meer. Heeft er nog iemand dit probleem?

icon

Beste antwoord door M.S. 3 June 2021, 23:08

Bekijk origineel

9 reacties

@M.S.  ben je zeker dat je via de scart stekker je opnames van je oude decoder niet kunt opnemen, je moet natuurlijk wel de opname afspelen om die via de scartstekker te kunnen opnemen

Reputatie 7
Badge +5

@M.S. Je hebt nog een oude decoder, deze wordt sinds enkele jaren al uitgefaseerd. Alles wat op de cloud is opgenomen zal je op je nieuwe decoder kunnen zien. Alles wat op de harde schijf staat kan helaas niet mee over genomen worden. Helaas kunnen we bij de oude decoders niet alle reparatie stappen doorlopen door dat ze verouderd zijn.

@M.S. Wij zitten niet alle dagen op het forum. 
Ik zal je een nieuwe decoder sturen want je heb nog een oud model. Het kan hier aan liggen.

Dit wil ik helemaal niet! Ik heb mijn oude, omdat daar een heleboel film/programma’s opstaan die ik wil behouden. Ik ben oorspronkelijk bij Belgacom gegaan omdat mij beloofd was dat ik die kon opnemen op mijn dvdspeler, maar dat hiervoor een instelling bij jullie moest opengezet worden. Ik moest na installatie gewoon hiervoor bellen naar de klantendienst. De uitleg van opnemen op dvdspeler staat zelfs in de handleiding bij de decoder.

Maar na klant te worden en ik belde om dat open te zetten “ kon dit plots niet meer en was dit zogezegd ook nooit mogelijk geweest, wegens auteursrechten” ?! Op mijn vraag waarom er dan 2 pagina’s uitleg in de bijgeleverde handleiding staat, kon geen antwoord gegeven worden , behalve ‘ dit zal een vergissing van de drukker geweest zijn” ( alsof ik dat moet geloven!).

Er werd me bij navraag gezegd dat al mijn opgenomen programma’s op de decoder niet overgezet konden worden want dat die op de harde schijf staan. Toen ik enkele jaren terug met jullie grote update, zoals zoveel mensen,  een groot stuk kwijt was, kon dit plots wel allemaal teruggezet worden.  

Dus tenzij jullie ALLES wat opgenomen staat van mijn oude decoder kunnen overzetten moet ik dus geen nieuwe! Ondertussen heb ik echter wel een mail gekregen dat de nieuwe geleverd wordt en de oude over een maand niet meer zal werken. Ik had graag gehad dat dit toch op voorhand met mij zou overlegd worden! Ik begrijp dat je dit gedaan hebt voor goed te doen, maar ben echt niet akkoord met deze oplossing!

Reputatie 7
Badge +5

@M.S. Wij zitten niet alle dagen op het forum. 
Ik zal je een nieuwe decoder sturen want je heb nog een oud model. Het kan hier aan liggen.

DaisyS ?

Zie vraag hierboven. Er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem?

Dus ik zal dit probleem blijven hebben? De bedoeling is toch dat als je iets programmeert, het dan ook te zien is ipv dat het om 1 of andere reden toch niet opgenomen wordt?  

Reputatie 7
Badge +5

@M.S. Ik zie inderdaad de aflevering van friends niet staan. Wat blind gekocht betreft zie ik enkel de aflevering van gisteren staan. Dit is ook geen serieopname.

Voor mij ziet het er allemaal normaal uit.

@M.S. Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het eens voor je na.

Bedankt! Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Reputatie 7
Badge +5

@M.S. Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het eens voor je na.

Reageer