Vraag

Niet alle zenders in tv-gids op proximustv.be

  • 4 April 2019
  • 0 reacties
  • 405 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Beste Proximus gelieve iets snel te doen met volgende bevindingen:

TV-gids:
- Wanneer je inlogt op proximustv.be verschijnen enkel de zenders in de tv-gids die je live kan bekijken. Zenders zoals BBC One, Evenaar, FOX, ZDF en Eclips TV die je niet live kan bekijken, verschijnen niet in tv-gids en je kan dus oa geen opnames hiervan instellen via de website wanneer je bent inlogt. Gelieve alle zenders zichtbaar te maken die in je abonnement(en) zitten in de tv-gids.

- Waarom ook geen knop om een horizontale tv-gids te laten verschijnen ipv verticaal?

- Geen zendernummering te zien in de online tv-gids: je weet niet op welk kanaal een zender is op je decoder.

Opnames bekijken
- Na anderhalf jaar wachten kunnen we opnames bekijken, maar alleen van de afgelopen 7 dagen en enkel van de zenders van de VRT, SBS en Medialaan. In de vorige lay-out konden we ook van oa Nickelodeon/Spike en Disney Channel opnames bekijken. Wat is er gebeurd met die zenders? Ik snap dat je niet van alle zenders rechten kan hebben voor online opnames, maar de rechten van die twee zenders had Proximus wél.

- Waarom komt er een melding van "Je moet hiervoor TV Replay+ hebben" als je doorspoelt in een eigen opname en dus niet van TV Replay? Met amper 30 seconden telkens vooruit gaan,gaat er veel tijd verloren. Dat je deze melding weergeeft voor TV Replay: akkoord, maar niet voor eigen opnames.

Wanneer je een analyse maakt van bovenste 2 bevindingen, kan je ook concluderen dat de opnames weergaven zijn TV Replay opnames en dat mss binnenkort TV Replay voor 7 dagen komt ipv 3 dagen.

- Waarom enkel 10 seconden terugspoelen en 30 seconden vooruit? Zorg voor een knop waarmee je sneller kan doorspoelen voor opnames en ook kan terugspoelen.

- Er wordt ook niet onthouden in de opnames tot waar je hebt gekeken. De opname start gewoon opnieuw en je moet dus non-stop 30 seconden vooruit klikken. Dit vraagt veel tijd en geduld.

TV Replay: Dit gaat verder op de problemen met de opnames:
- Waarom kan je niet terugspoelen online via TV Replay zoals op de decoder?

- Vorige en volgende programma's niet mogelijk om te bekijken of op te zetten vanuit het programma dat je bekijkt. Hierdoor moet je telkens naar de tv-gids.

- Zenders zoals Studio 100 TV, Njam! en Discovery Channel die op de decoder wel TV Replay hebben, beschikken online niet over TV Replay. Gelieve dit op te lossen.

Live kijken:
- Wanneer een programma en het tijdslot hiervan gedaan is, stopt de livestream. Bv: Blokken loopt officieel tot 19u op Eén. Als het 19u loopt de livestream vast, omdat de programmainfo eronder op "Blokken" blijft vaststaan ("Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !"). Uiteindelijk moet je opnieuw klikken op de zender en de livestream feitelijk herstarten. Het kan toch niet de bedoeling zijn om wanneer een nieuw programma begint je de livestream moet verversen zodat je verder kan kijken.

- De livestream durft ook vast te lopen midden in een programma en begint te bufferen of te haperen door de beeldkwaliteit. Weg kijkplezier en een paar keer de livestream herstarten omdat die niet onmiddelijk herstart.

- Discovery HD NL beschikt nog steeds niet over een livestreamlink en geeft een zwart beeld met "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !".

- Meerdere keren tijdens uitzendingen komt gewoon de error: "Oeps ! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw !" tevoorschijn terwijl je niets hebt gedaan of geklikt.

Gelieve dit door te geven en zo snel mogelijk op te lossen. Hopelijk binnen het anderhalf jaar.

Mvg

0 reacties

Geen reactie

Reageer