Beantwoord

netflix werkt niet

  • 18 september 2019
  • 14 reacties
  • 3198 Bekeken

Netflix werkt niet meer op decoder , al van alles geprobeerd ( opnieuw opgestart , cookies verwijder ,b box herstart)
iemand nog ideeën ?
icon

Beste antwoord door Martin 18 september 2019, 17:31

krijg je een foutmelding of zo...
Bekijk origineel

14 reacties

Sinds gisteren hetzelfde probleem bij mij, zelfde foutcode. Is hier al een oplossing voor?

hopelijk gaan ze wel nog reageren deze avond.

Iemand aanwezig van Proxi?

Normaal gaat de hulp vrij snel via dit medium! 

Netflix no steeds down...

 

#GeefMijEenTekenVanLeven

Dan hoop ik dat morgen de proximus forummedewerkers (of iemand anders van de forumleden) je kunnen verder helpen

Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Helaas...

 

Het kan vermoedelijk wel helpen om je cookies te verwijderen op je decoder :
instellingen > systeem > veiligheid/privacy
> geef kinderlsot in (default=1234)
> cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.
 

Beste

 

Sinds een dag of 3 werkt mijn Netflix ook niet meer. Ik krijg ook steeds de foutmelding 115. Netflix vanop de Ps4 werkt wel.

 

Ondertussen box en modem al gereset…

 

 

Het werkt allemaal terug !! Met een beetje zoek werk
je afstandsbediening staat op Infrarood waarschijnlijk en als je die op bluetooth wilt gebruiken moet je die nog instellen via instellingen op je decoder.
Als je decoder en de afstandsbediening elkaar kunnen zien, zou je wel de decoder moeten kunnen bedienen.
Als ze elkaar niet kunnen zien, bv decoder achter tv of in een kast dan moet je in bluetooth werken

Anders als het niet lukt kun je in het weekend het gratis nummer bellen van de helpdesk 0800 22 800
aangezien er in het weekend hier niemand langskomt van Proximus

nog bijkomende info:
afstandsbediening in bluetooth zetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_radio/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/afstandsbediening-via-radiofrequenties-of-bluetooth.html
afstandsbediening resetten
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_rc/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/uw-afstandsbediening-resetten.html

afstandsbediening universeel maken
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_univ/particulieren/support/televisie/tv-thuis-installeren/afstandsbediening/hoe-kunt-u-uw-afstandsbediening-universeel-maken.html
Kem dus de decorder gereset .. maar nu werkt mijn tv bakje niet meer !!
Reputatie 7
Badge +3
@malfliettony

We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.
Je zou de decoder eens een reset moeten geven.
Zie filmpje


Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.

Geert
Ter info:
Als de proximus forum medewerkers hier je bericht doornemen kunnen zij dit verder bekijken voor je.
Ik weet niet of het dan zou helpen als je de bbox reset en de decoder erna ook reset indien de bbox reset niks verholpen heeft zou je kunnen eventueel proberen tot de proximus medewerkers hier langskomen.
Bbox resetten klik hier
Decoder resetten klik hier
Ja krijgen een foutmelding (115)
krijg je een foutmelding of zo...

Reageer