Beantwoord

Netflix wachtwoord

  • 26 March 2022
  • 7 reacties
  • 535 Bekeken

Reputatie 1

Geen idee hoe lang al maar sinds een lange tijd betalen we netflix via onze factuur, als ik gisteren eens ging kijken blijkt dat gekoppeld aan een MCvipxxxx@gmail.com account die proximus dus in beheer heeft, het nadeel is dat we hiervan geen wachtwoord hebben dus we kunnen het niet op de pc bekijken, iemand een idee hoe ik aan dit wachtwoord kom ? 

icon

Beste antwoord door Pat52 26 March 2022, 14:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Netflix-facturering via Proximus

 

Ga naar netflix.com/loginhelp als je niet meer weet wat je Netflix-inloggegevens zijn.

Volg de onderstaande stappen als je de melding 'We kunnen geen account met dit e-mailadres vinden' ziet.

  • Als je bij Netflix bent ingelogd via je settopbox van Proximus:

    1. Start de Netflix-app.

    2. Selecteer Ondersteuning om het e-mailadres te bekijken dat je voor je Netflix-account gebruikt.

      • Je kunt je e-mailadres wijzigen op netflix.com/youraccount of contact met ons opnemen als je hulp nodig hebt. 080080080

  • Als je nog steeds niet kunt inloggen:

    • Neem contact op met Proximus 080022800 en vraag de medewerker om je te helpen bij het herstellen van je inloggegevens voor Netflix.

    • Geef de medewerker het e-mailadres waarmee je Netflix wilt gebruiken.

    • Binnen 1-2 dagen wordt je aanvraag verwerkt en ontvang je een e-mail van Netflix met instructies voor het resetten van je wachtwoord.

Reputatie 7
Badge +3

@Guy V Bedankt @Pat52 voor de info 👍.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Zo simpel is het niet.. 

Ik heb zelf dit mailadres niet gekozen en ingesteld … dus ik kan onmogelijk het mailadres wijzigen omdat ik geen toegang heb tot deze account of mailadres 

 

Reputatie 6
Badge +3

Abonnement Netflix opzeggen en enkele dagen later nieuw abonnement afsluiten met je eigen mailadres.

Nu betaal je voor iemand anders !

 

Je kan ook rechtstreeks bij Netflix abonnement nemen , toch zelfde prijs.

Reputatie 7
Badge +3

@Guy V Je hebt de tv-bundel Pickx All Stars & Sports NL. Netflix is inbegrepen in deze bundel. Je kan dus best uitloggen als het Netflix account dat je ziet niet van jou is, en daarna een nieuw Netflix account aanmaken. Groetjes, Antonella

Pickx All Stars & Sports – TV Sportaanbod + All in entertainment | Proximus

Activeer Netflix | Proximus

 

Reputatie 1

Ik heb een half uur aan de lijn gehangen met Netflix en zij hebben het voor mij opgelost..

alle eerdere antwoorden waren dus Niet correct simpelweg omdat Proximus voor mij een mailadres had aangemaakt en geïnstalleerd op mijn box maar mij nooit toegang gegeven tot de gegevens.. Zoals hierboven gezegd betaalde ik wel

maar vermoedelijk konden andere wel meekijken .

soit bedankt voor de hulp maar ik heb het zelf opgelost 

Reputatie 7
Badge +3

@Guy V Fijn dat het is opgelost! Groetjes, Antonella