Vraag

Netflix valt uit

  • 31 March 2020
  • 5 reacties
  • 1564 Bekeken

Hallo, 

Sinds kort valt Netflix bij ons in de slaapkamer na 5min spelen gewoon uit.

Dit sinds ik mijn powerlines heb geïnstalleerd. 

Ik heb alles gecontroleerd en opnieuw opgestart, niets lukt. Ik heb zelfs mijn powerlines opnieuw uitgetrokken en rechtstreeks geprobeerd, tevergeefs. 

Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik heb een decoder v5 compact en bbox 3.

 

Thx


5 reacties

je decoder is dus verbonden via een PLC en als je TV kijkt geen probleem maar wel als je Netflix bekijkt via deze decoder .

powerlines best rechtstreeks via een stopcontact voeden en niet via een verlengstekkerdoos,

als je kunt bv de eerste plc eens in een ander stopcontact steken als het niet helpt de tweed die bij je decoder staat ook eens in een ander stopcontact steken.

Reputatie 7
Badge +4

Alsook de cookies even verwijderen op je decoder kan zeker ook een oplossing bieden.

Hey, 

Ondertussen zowel de plc's verplaatst als de cookies verwijderd. Ging voor 1 dag goed, nu valt Netflix niet meer uit maar krijg ik melding n'a 15-30 min dat ik geen verbinding meer heb. In de instellingen van Netflix heb ik gemerkt dat hij alle 4 de servers niet vindt, de internetsnelheid is 22Mbs. 

heb je de bbox al eens gereset (klik hier) en de decoder zou je dan achteraf ook eens kunnen  resetten (klik hier)

meet je de snelheid (https://pxs.speedtestcustom.com/ ) met je laptop bv terwijl je bekabeld verbonden bent rechtstreeks aan de bbox.

Spijtig dat je als test de decoder niet kunt voor een tijd rechtstreeks verbinden met een netwerkkabel aan de bbox, want zo zo zou je met zekerheid kunnen uitsluiten of het echt iets met de PLC’s te maken heeft.

Hallo, 

Ik heb dus voor de zekerheid de plc's eruit getrokken en de decoder rechtstreeks verbonden met de bbox en het werkt. Het probleem lag dus hoogstwaarschijnlijk bij de plc's. Bedankt voor jullie hulp. 

Reageer