Vraag

Netflix opzeggen nav opstart Pickx All Star

  • 9 March 2022
  • 6 reacties
  • 99 Bekeken

Na een recent bezoek van een vertegenwoordiger van Proximus hebben we besloten om Pickx All Star te nemen in ons business abonnement.

Zij raadde ons aan om van zodra Pickx geactiveerd is, het sepa-mandaat voor Netflix stop te zetten (om onze individuele aansluiting te stoppen gezien dit nu gefactureerd wordt via Proximus).

Echter, Netflix staat niet als domiciliëring bij onze bank.

Als ik inlog in mijn account van Netflix kan ik de betalingsmethode enkel wijzigen naar Visa of American Express.

Je kan de huidige betalingsmethode enkel wijzigen indien je een andere ingeeft. Uiteraard staat hier via factuur Procimus niet bij.

Hoe los ik dit op aub?

 

Dank voor de reactie!

 

Céline


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Céline VL 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_stars/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/pickx-all-stars.html

netflix zit in het pack All Stars en zal via die weg automatisch verrekend worden…

via deze link zie je welke de te volgen stappen zijn

https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/pickx-tv-en-opties/pickx-tv-opties/netflix/activeer-netflix.html?v1=shorturl&v6=iwantnetflix

 

Beste Tina

 

Bedankt voor je reactie.

Wij mochten ondertussen de sms ontvangen dat de activatie is gebeurt van pickx.

Echter bij het starten van Netflix op kanaal 57 ontvang ik geen melding van ‘Goed nieuws! Netflix in inbegrepen in je proximus-pakket’. Ik kan dus niet ‘Ga verder’ kiezen om de activatie van Netflix te voltooien. Netflix kijken gaat prima, mijn mailadres staat correct maar ik vermoed dat de betaling volgende keer opnieuw ook rechtstreeks door Netflix zal afgehouden worden op deze manier.

Hoe los ik dit op?

Hoe moet ik Disney+ activeren? Ik lees dat in Pickx er een abonnement van 1 jaar DInsey is inbegrepen maar dat ik hier een activatie voor moet doen. Hoe koppel ik dit aan Pickx?

 

Dank voor je reactie!

Mvg,

 

Céline

 

Beste Tina

 

Ik vermoed dat Pickx niet geactiveerd werd.

Wij mochten enkel een sms ontvangen dat Sports geactiveerd werd maar ook dit werkt niet.

De vermelde posten op de TV werken ook niet, ook geen activatiemail omtrent Disney ontvangen.

 Ik neem contact op met de klantendienst.

Mvg

Céline

Reputatie 7
Badge +3

@Céline VL 

stop maar met proberen: ik zie dat het oorspronkelijk order niet helemaal is doorgestroomd.

producten staan nog niet allemaal correct

Ik ga zoeken wie kan helpen

groeten

Tina

Beste Tina

 

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb maandag de klantendienst Business aan de lijn gehad. Iemand ging me terugbellen waarom de activatie van het pakket niet gebeurt is. Ik heb helaas nog niemand gehoord…

Mvg,

Céline

Reputatie 7
Badge +3

@Céline VL 

ik heb achterliggende dienst gecontacteerd en wacht nu op feedback…

groetjes

Tina

Reageer