Vraag

Netflix met Aplle TV activeren

  • 18 March 2023
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb Pickx All Stars & Sports met Netflix en Apple TV, dus geen normale Android box. Hoe kan ik Netflix activeren en verbinden met mijn Netflix account?
Helpdesk zegt altijd dat ik via kanaal 57 moet gaan. Maar dat lukt me niet met Apple TV. Iemand een idee?


6 reacties

Helpdesk heeft het probleem opgelost en een Netflix account geactiveerd. Helaas kon ik mijn bestaande account niet gebruiken, dus mijn profielinstellingen zijn verloren gegaan. Het werkt nu in ieder geval wel.

ter info: als ik het goed voor heb moet je, om Netflix te activeren op je Apple TV,  eerst Netflix starten via kanaal 57 op je tv. 
Daar kun je je Netflix-account koppelen aan je Proximus-pakket. 
Daarna kun je inloggen op Netflix op je Apple TV met hetzelfde e-mailadres en wachtwoord als op je tv.

Maar als je het niet via kanaal 57 kan doen, kun je Netflix ook activeren via www.proximus.be/iwantnetflix. 
Daar kun je je Netflix streaming abonnement kiezen en koppelen aan je Proximus-factuur. 
Je krijgt dan een e-mail met instructies om je account te activeren en te personaliseren.

www.proximus.be/iwantnetflix geeft hetzelfde verhaal: Ga naar kanaal 57, enzovoort.
Maar dat werkt niet op de Apple TV. Geen rode knop, geen oké knop. Ik kan elke knop indrukken die ik wil en het blijft in de Netflix reclame op kanaal 57.

@larsw Indien er nog iemand met een oplossing komt zou dit natuurlijk mooi meegenomen zijn.

Als dat niet het geval is, best reeds ten behoeve van de PX forummedewerkers (moderatoren) die maandag hier terug langskomen en om je direct te kunnen verder helpen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is 

Probleem toch niet opgelost. Ik ben ingelogd op Netflix, maar ik kan niets afspelen. Foutcode 2-0

totale tijd in chat of aan de telefoon: meer dan 12 uur

Reageer