Beantwoord

Netflix - geen mogelijkheid om te betalen via factuur


RECENT, klanten enquete ingevuld via telefoon gesprek ingevuld,en goede scores gegeven. Heb er al dik spijt van.

Ik ben recent overgeschakeld naar Proximus met het familus pakket en mochten we een packet kiezen voor 4 maanden. Wij hebben dus gekozen voor netflix.
Momenteel heb ik een account aangemaakt en bij het kiezen 'proximus factuur' als betaalmogelijkheid, krijg ik volgende mededeling: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode."

Weekje geleden met proximus gebeld en gingen dit recht zetten bij de technische dienst. 3 Dagen later, nog steeds geen toegang tot.
Even met netflix contact opgenomen en zo konden we uit maken dat ik geen verbinding kon maken met de servers. FOUTCODE NW-4-8. DIT zou bij proximus geregeld kunnen worden. Van de 4maand 'promopack' kunnen we al 2 weken geen gebruik maken. ..

ZELF AL UITGEVOERD: Coockies verwijdert, MODEM EN DECODER GERESET!

Wanneer word dit eindelijk rechtgezet?

ps: dit word dan toch verlengt met 2 weken veronderstel ik?
icon

Beste antwoord door tina.b 27 March 2018, 13:43

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste,

momenteel zie ik de optie voor Netflix toegevoegd onder je producten ? Ik maak een dossier op ivm de promocode.

groeten,

Tina
Klopt, heb eergisteren avond iemand aan de lij gehad, en bleek dat dit og niet was toegevoegd. Wat ik zelf al heel raar vind, want in de proximus-store te wijnegem shopping center heb ik gezien dat dit wel was gebeurd.
De telefonist beweerde dat het probleem opgelost zou zij, eergisteren avond of gisteren ochtend.

Vandaag probeer ik het opnieuw en nog steeds geen mogelijkheid om proximus als betaal middel te kiezen.. nu is blijkt dat de decoder geen verbinding kan maken tot de servers van netflix
Beste, vandaag nog steeds geen mogelijkheid om de optie Proximus factuur als betaal middel te selecteren
Reputatie 7
Badge +3
Dossier 33483036 is nog in behandeling, Tina houdt je verder op de hoogte. Grt, HeidiE
Al 5 dagen geprobeerd om netflix te activeren en telkens krijg ik dezelfde melding
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Via welke weg probeert u dit?


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Privébericht sturen (klik hier)

Beste,

Ikzelf heb hetzelfde probleem.
Op 05/12/2018 is er bij ons een installateur langsgeweest om onze tv en internet te installeren. We hadden gevraagd om ook Netflix in te stellen omdat we dit mee hadden aangeduid bij de aanvraag van ons Minimus pakket. De installateur zei dat dit via de laptop moet en niet via de tv. Ondertussen achter gekomen dat die de verkeerde info was.

Ondertussen al 4 x contact gehad met de klantendienst over hetzelfde probleem en niemand die een oplossing heeft.
Ik heb via kanaal 57 een account aangemaakt voor Netflix. Telkens als ik de betaalwijze 'via proximus factuur' aanduid krijg ik de melding 'betaalwijze momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'.
Ondertussen cookies al verwijderd, decoder gereset en nog steeds diezelfde melding.

Klantnummer 6***
Vaste lijn nummer: 03***

Graag had ik geweten hoe jullie die probleem hebben opgelost.

Noot: best geen privé gegevens op een openbaar forum plaatsen !

 

Beste,

Ikzelf heb hetzelfde probleem.
Op 05/12/2018 is er bij ons een installateur langsgeweest om onze tv en internet te installeren. We hadden gevraagd om ook Netflix in te stellen omdat we dit mee hadden aangeduid bij de aanvraag van ons Minimus pakket. De installateur zei dat dit via de laptop moet en niet via de tv. Ondertussen achter gekomen dat die de verkeerde info was.

Ondertussen al 4 x contact gehad met de klantendienst over hetzelfde probleem en niemand die een oplossing heeft.
Ik heb via kanaal 57 een account aangemaakt voor Netflix. Telkens als ik de betaalwijze 'via proximus factuur' aanduid krijg ik de melding 'betaalwijze momenteel niet beschikbaar, probeer het later opnieuw'.
Ondertussen cookies al verwijderd, decoder gereset en nog steeds diezelfde melding.

Klantnummer 6***
Vaste lijn nummer: 03***

Graag had ik geweten hoe jullie die probleem hebben opgelost.



PS: hiervoor heeft Lana.odb een nieuwe post aangemaakt , zie :
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/netflix-via-proximusfactuur-telkens-dezelfde-foutmelding-46348

Reputatie 6
Badge +3
Dag Lana,
Hierbij geef ik je nog even de informatie om Netflix te activeren.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried
Dag Lana,
Hierbij geef ik je nog even de informatie om Netflix te activeren.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/tv-series-en-films/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html
Mvg, Wilfried


Beste,

Deze info kon ik zelf ook vinden .. Dat is dus geen antwoord op mijn vraag ..
Bij stap 4 loopt het dus mis.

Reageer