Beantwoord

Netflix duurder via Proximus app

  • 31 May 2022
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Reputatie 1

Waarom stelt Proximus steeds het duurdere pakket van Netflix voor ipv het goedkopere?

Het duurdere kost circa 18 euro voor 4 schermen en nog tal van opties, het goedkopere echter circa 8 euro. Maar wanneer je Netflix via de app van Proximus wil nemen ben je haast verplicht om het duurdere te nemen, vermits ik helemaal geen optie zie om dit te veranderen. Wanneer ik dan Netflix neem en de voorkeur geef voor het goedkope pakket doe ik dit rechtstreeks via de app van Netflix.

icon

Beste antwoord door Pat52 31 May 2022, 13:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Stevenvl  Als je via Proximus een Netflix abonnement  wil activeren. 

 Best via de website van Proximus daar kan je wel kiezen Netflix op Pickx - bekijk series en films online | Proximus  of  via de zender 57 op je TV Decoder

Wil je netflix activeren op je decoder en betalen via je proximus-aanrekening?

  1. Start Netflix via kanaal 57. Kies "Word nu lid".
  2. Maak je Netflix-account aan door een e-mailadres in te geven. Je zal later een mail krijgen om je wachtwoord in te stellen.
  3. Geef je TV pincode in. 
  4. Netflix zal automatisch een Premium-abonnement voorstellen, aan € 17,99 per maand. Als je dit wilt veranderen, kies "Abonnement wijzigen" en kies het juiste abonnement. Als je akkoord bent met het abonnement, kies "Lidmaatschap starten".
  5. Kies "Doorgaan". Je kan onmiddellijk Netflix beginnen kijken.

Of via http://www.proximus.be/iwantnetflix

Reputatie 7
Badge +3

Dank je wel voor het antwoord @Pat52 ! Groetjes, Antonella

Reageer