Vraag

Netflix betaling via Proximus niet gelukt

  • 30 November 2022
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ik krijg bij netflix de melding dat de account on hold is wegens het ontbreken van de betaling. Mijn rekening bij Proximus is betaald.

Op MyProximus staat er ook een foutmelding wanneer ik Netflix wil beheren.

Telefonisch contact met Proximus gehad een week geleden, niet echt een antwoord gekregen, maar hij ging een ticket aanmaken en het oplossen.

Tot nu toe niet opgelost.

Kan iemand dat eens bekijken, naar de 0800 bellen voor dit probleem is echt rampzalig want niemand lijkt te weten wat ze ermee moeten.

Alle begrip voor dat het wel eens mis kan gaan, maar toch graag een oplossing.


2 reacties

Inderdaad best afwachten tot een PX forummedewerker langs komt om dit eens verder na te trekken

ondertussen (indien nog niet gebeurd) best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Bruno V Ik heb hiervoor dossier 51688742 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en erna u hierover terug contacteren.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer