Wanneer ik Netflix wil activeren moet ik dit doen via kanaal 57, doch deze ontbreekt bij mij.
Dus activatie niet mogelijk.
Die gegevens komen van de site van Proximus.
Iets veranderd????
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelWanneer ik Netflix wil activeren moet ik dit doen via kanaal 57, doch deze ontbreekt bij mij.
Dus activatie niet mogelijk.
Die gegevens komen van de site van Proximus.
Iets veranderd????
Beste antwoord door ThierryW
Bekijk origineelIk wil Netflix op mijn tv instaleren maar krijg steeds vermelding kan geen verbinding maken met de netflix service probeer de app opnieuw te starten (115
Wat moet ik doen, ben niet zo technisch aangelegd
hi, heb je hiervoor ondertussen de decoder al even kunnen resetten ?
mvg
Ja, de technieker is geweest en heeft verschillende zaken moeten veranderen. Good job!
Is gelukt! Dank je 😊
Hi,
het lukt me niet om Netflix te activeren. Krijg steeds een foutmelding: “We konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115).” Ondertussen heb ik al een reset uitgevoerd en alles af en aan gezet, maar lukt niet via kanaal 57.
We zijn op de hoogte hiervaan het betreft een bug op een V6 decoder.Je zou de decoder eens een reset moeten geven.Zie filmpje
Je mag je klantnummer ook nog even toevoegen aan je profiel.
Geert
RobrechtB...probleem opgelost door de tip van Martin te volgen :
Hoe Netflix via uw decoder bekijken?
Ik ben op kanaal 57 en het werkt niet
Druk op de knop van uw afstandsbediening.
Volg, afhankelijk van uw tv-menu, de juiste instructies:
Het menu start met Mijn bibliotheek, televisie en shop? Selecteer Instellingen> Systeem> Confidentialiteit/Veiligheid>Cookies beheren.
Verdergaan
Toch bedankt voor de hulp, toch het één en ander opgestoken over het resetten...
Netflix staat nu op 57, doch kan nog steeds niet activeren.
Wanneer ik klik op Netflix krijg ik onderstaande melding :
Kan géén verbinding maken met Netflix.
Probeer het opnieuw of ga naar : www.netflix.com/help
Tv is verbonden via kabel naar de modem. (bbox 3)
Dag Marco, ik zie dat je de zender volgorde op je decoder hebt aangepast.
Je kan best de zender volgorde eens resetten of gaan kijken in de zender volgorde en kijken of je een van de twee kan verplaatsen naar en ander nummer.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.