Beantwoord

Netflix activatie

  • 20 September 2017
  • 11 reacties
  • 1256 Bekeken

Hoi

Ik ben net overgestapt naar Tuttimus met Netflix. Ik wou deze gisterenmiddag activeren maar heb blijkbaar bij de 2de stap te vaak de foutieve pincode ingegeven. Nu heb ik deze gewijzigd en weet ik dus de juiste. Ik wou het vandaag opnieuw proberen maar er blijft opkomen: je hebt het maximaal aantal pogingen om je pincode in te voeren bereikt. Probeer het later opnieuw.
Hoe lang zou ik zo moeten wachten?
icon

Beste antwoord door RobrechtB 20 September 2017, 16:22

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tess, mogelijk gebruik je de verkeerde pincode? Je hebt een aankoop pincode en andere voor het kinderslot. Mogelijk heb je deze van het kinderslot aangepast en gebruikt. Maar hiermee kan je niks aankopen. Ik heb beide gereset. Je kan het nog eens proberen met de standaard code 1234.
Ja ik had inderdaad de verkeerde, maar deze is nu gereset dus ik heb de juisre. Alleen het probleem is dat ik de melding blijf krijgen dat ik het maximum aantal pogingen heb gebruikt om de pincode in te voeren en dat ik het later opnieuw moet proberen. Maar we zijn intussen meer dan 24u later en die melding blijft erop komen..
Ja ik had inderdaad de verkeerde, maar deze is nu gereset dus ik heb de juisre. Alleen het probleem is dat ik de melding blijf krijgen dat ik het maximum aantal pogingen heb gebruikt om de pincode in te voeren en dat ik het later opnieuw moet proberen. Maar we zijn intussen meer dan 24u later en die melding blijft erop komen..
Reputatie 7
Badge +4
Hier staat alles nu open hoor. kan je ons anders via privé bericht je klantnummer of vaste lijn nummer doorsturen om te kijken of we juiste hebben. https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ?
Reputatie 2
Badge +1
Lap, hier ook 3 x verkeerde pincode bij activeren van Netflix. Intussen pincode zelf veranderd dus ik weet ze nu, maar blijft natuurlijk geblokkeerd op de pagina van netflix. Enig idee hoelang het duurt eer je opnieuw je pincode kan ingeven?
louter ter info: kan dit je eventueel iets verder helpen
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/netflix-46171
daar op deze pagina kun je ook via messenger je vraag stellen want hier op het forum komt op een zondag niemand langs van het proximus team
Reputatie 2
Badge +1
Dat helpt niet echt, er staat ook niet hoe lang die blokkering duurt.
Reputatie 2
Badge +1
Goed, intussen zijn we een dag (>24u) verder en nog steeds geblokkeerd met 'probeer het later opnieuw'. Dus hierbij nogmaals de vraag: hoe lang duurt die blokkering?
stuur mss in afwachting van een antwoord hier door iemand van het proximus team een Privébericht (klik hier) en je kunt er ook de link naar je post hier op het forum meesturen, namelijk :
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/netflix-activatie-40811

Lap, hier ook 3 x verkeerde pincode bij activeren van Netflix. Intussen pincode zelf veranderd dus ik weet ze nu, maar blijft natuurlijk geblokkeerd op de pagina van netflix. Enig idee hoelang het duurt eer je opnieuw je pincode kan ingeven?

Heb hetzelfde problezm

Reputatie 7
Badge +4

@Noah kuhlevind , welk probleem dan precies?

Reageer