Vraag

Netflix

  • 5 February 2019
  • 14 reacties
  • 323 Bekeken

  • Apprentice
  • 5 reacties

kan netflix niet opstarten via kanaal 57 omdat betaling via proximus niet beschikbaar is.


This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Reeds behandeld in andere thread (en via telefoon)! 🙂
Beste LinosD, nog steeds zelfde melding, betaling niet mogelijk via proximus 😞
Hier ook hetzelfde probleem. Na twee weken bellen met proximus willen we graag een oplossing of we stappen over naar een andere provider
Reputatie 7
Badge +4
Hey Kelly, ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw testen.
Nog steeds hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +4
Kan je de decoder herstarten en nog opnieuw proberen.
Dit hebben we al zo vaak gedaan.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je toch nog proberen met een herstart van de decoder.
En heeft weer niet geholpen
Reputatie 7
Badge +4
Ga het verder laten nakijken. Ik laat je zo spoedig mogelijk iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
Kelly, we hebben nog eens alles nagekeken en aan voor ons zou staat alles goed, je zou dus netflix moeten kunnen opstarten en de optie betaling via Proximus zou ook aanwezig moeten zijn.
Indien dat nog steeds niet het geval is raad ik je aan eens de cookies te verwijderen op je decoder, dit doe je door naar het Menu te gaan : Instellingen > Systeem > Privacy / Veiligheid > Cookies beheren en hier kan je de cookies vervolgens verwijderen.
Hier hetzelfde probleem... wij zijn net overgestapt naar jullie en één van de redenen was Netflix... dus ik zou nu wel graag hebben dat dit werkt 🙂 bedankt alvast!
Steffi, wat heb je allemaal al geprobeerd? Heb je al eens jouw decoder herstart of zelfs een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Welk probleem krijg je ook precies te zien dan? Welke stappen onderneem je?
Heb net de decoder en modem herstart maar zonder succes... heb ook al de cookies gewist maar werkt ook niet... als ik betaalmethode Proximus factuur selecteer, krijg ik de melding dat dit betaalmiddel momenteel niet beschikbaar is...