Vraag

NETFLIX

  • 25 February 2018
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

Hallo,
Ik heb sinds vorige maand netflix. Ik heb dat genomen via de decoder van Proximus. Betaling gebeurt via Proximus. Ik betaal nu om op 2 schermen tegelijk te kijken, 10,99 per maand. Ben zeer tevreden dat ik dat via Proximus kan bekijken.
Maar ik heb geen 2 schermen tegelijkertijd nodig. Hoe verander ik dit naar 1 scherm? (scheelt wel 3 euro per maand)
Is er ergens een optie bij proximus dat ik dat kan veranderen? Heb ik dat over het hoofd gezien toen ik dat nam? Wie heeft een antwoord voor mij?

Mvg,

2 reacties

Kijk alvast reeds eens of dit je kan verder helpen:
Netflix abonnement wijzigen > klik hier
Reputatie 7
Badge +6
@ GUIDO_03:
Hou er wel rekening mee dat je met een Basic abonnement niet alleen maar op 1 scherm tegelijkertijd kunt kijken, maar ook dat je niet in HD (High Definition) kunt kijken, maar enkel in SD (standaarddefinitie). Nu is de kwaliteit van die SD bij Netflix wel zeer goed, dus het is maar dat je het weet.


Voor het wijzigen van je abonnement, zoals op de link door Martin aangegeven: je aanmelden bij Netflix: naar Account gaan: Abonnement wijzigen en kiezen.

Als Netflix een Tv-bundel is, kijk dan ook eens bij veelgestelde vragen op de supportpagina:
www.proximus.be/nl/id_cr_activate_netflix/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/proximus-en-netflix/activeer-netflix.html

+ Welk Netflix abonnement wordt als tv-bundel aangeboden? Hoe kan ik het wijzigen? Daarop klikken:
dan kiezen voor:
- een abonnement voor 1 scherm enz.


Groetjes

Reageer