Motorsport.tv stopt ermee

  • 18 September 2018
  • 10 reacties
  • 1037 Bekeken

http://www.dailysportscar.com/2018/09/14/motorsport-tv-to-close-tv-channel-at-end-of-this-month.html hopelijk krijgen we een vervanger. Ab moteurs ook in Vlaanderen zou leuk zijn.

10 reacties

@Proximus:

Waarom komt hier geen degelijk antwoord?

Waarom nemen jullie zomaar een zender uit een pakket zonder een andere zender in de plaats te brengen?

Waarom lees ik op internet en op TV op het Proximus TV info kanaal dat motorvision.tv als vervanging komt voor motorsport.tv?
Blijkbaar toch niet voor iedereen dus en enkel voor mensen met nieuwe pakketten.

Waarom verlagen jullie niet de prijs van het resterende pakket als er geen andere zender in de plaats komt?
Misschien wil ik wel uiteindelijk ook geen 3de-rangs-alternatief vergeleken met waar we van komen en wil ik gewoon minder betalen aangezien ik minder krijg.

Hoe verantwoorden jullie en zenders afnemen, en de pakket prijs hetzelfde houden, en de algemene prijzen verhogen vanaf 1 januari 2019?

Helpt het iets als ik de groeiende populatie volg die klacht indient bij de ombudsman telecom?
Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/12/21/proximus-opnieuw-meer-dan-6000-klachten-in-2018/

Is het forum geen goede plaats om hierover te praten?

Ik ben met de jaren de zenders Eurosport 2, Motors TV, EXQI Sport, ESPN en nu Motorsport.tv verloren.
Laat dat nu net de leukste zenders zijn.
En telkens is de boeket prijs hetzelfde gebleven.
Dit is niet meer serieus te noemen, elke maand factureren maar niet eens van antwoord zijn of een oplossing geven.
Wij hebben een oud boeket dat onder andere sport omvat met motorsport.tv inclusief (bestaat ondertussen niet meer bij Proximus na al hun boeket reorganisaties).
We hebben dat nooit willen migreren omdat we tevreden waren en omdat de zenders uit elkaar getrokken werden in verschillende boeketten met een duurdere totaal prijs.
Nochtans vallen wij dus onder een noemer "sport boeket" maar nu geen motorvision zender te zien...
Die prijs per maand die hetzelfde blijft voor steeds minder te krijgen begint minder en minder zen geld waard te worden, het is niet de eerste zender die uit ons boeket wegviel maar die maand prijs is altijd hetzelfde gebleven...

@Proximus enig antwoord? Ik vermoed dat we wel weer de pineut zijn maar we kunnen het maar vragen 🙂
Reputatie 2
Geen Motorvision voor alle klanten die Motorsport.tv hadden? Bedankt, Iedere keer maakt proximus zichzelf een beetje meer overbodig!
Inderdaad. Ik dacht ook we deze als vervanging kregen. Maar helaas.
Binnenkort blijft er niets interessants meer over, behalve dan de reclame zenders. (allemaal eigenlijk 😞 )


motor sport op 665 sd 667 HD alleen in de sport boeket
Geen Motorvision voor alle klanten die Motorsport.tv hadden? Bedankt, Iedere keer maakt proximus zichzelf een beetje meer overbodig!
Inderdaad. Ik dacht ook we deze als vervanging kregen. Maar helaas.
Binnenkort blijft er niets interessants meer over, behalve dan de reclame zenders. (allemaal eigenlijk 😞 )
Geen Motorvision voor alle klanten die Motorsport.tv hadden? Bedankt, Iedere keer maakt proximus zichzelf een beetje meer overbodig!
Volg NASCAR al een paar jaar via ABmoteurs.
Wel minder motorsport als ik hun schema zo bekijk. Maar live NASCAR maakt heel veel goed 🙂
Op het infokanaal heb ik gisteren gelezen dat binnenkort Motorsport vision zal starten bij Proximus. Naar alle waarschijnlijkheid in een sportboeket of extra pakket ter compensatie van motorsport tv dat onlangs gestopt is.
Timm1983
Het on demand aanbod is om van te huilen. Het merendeel is content die door de series zelf gratis aangeboden wordt via youtube en dergelijke.

Supercars en wec zullen hier verdwijnen. Of je gaat voor alles apart een abo moeten nemen
Reputatie 7
Badge +2
Motorsport.tv stopt enkel liniair. Je kan nog steeds een on demand abonnement nemen. Op https://eu.motorsport.tv. De eerste maand is gratis, maar de kostprijs nadien is me niet duidelijk.

Reageer