Monogeluid bij CAZ (HD)
Alvast bedankt.
Mvg
Moest het een technisch probleem zijn met de zender bijvoorbeeld zou je het op beide decoders hebben en niet slechts op 1 decoder. Ik stuur het in elk geval door naar de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Ik geef het opnieuw door aan de betrokken dienst.
Ik geef het opnieuw door aan de betrokken dienst.
Het is nog eens nagekeken, maar hier is geluid in stereo terug te vinden. Kan je nog even de instellingen van jouw toestellen controleren?
Weer het gekende geluidsprobleem opgedoken op Sports1(encoder probleem) vandaag...hopelijk gaat het probleem dat zich al voordoet sinds sept-okt echt eens opgelost raken ☹
was toch een gekend probleem van vroeger, al blijft de vraag waarom komt dit probleem na een tijd terug!
Voor mij is dit toch een server probleem waar toevallig zijn decoder mee verbinding maakt. Anders is er geen logische verklaring.
en enkel maar op Sport1 kanaal,andere zenders en Sport 2-3 en meedere geen problemen,en sinds begin van voetbalcompetitie is het begonnen,destijds hebben ze lijn getest en dat was alles goed,tot ik kleine 1.5 maand geleden van medewerker hoorde dat er een encoder probleem was
En net dit ook gelezen op het forum…...bericht van dag geleden van iemand die het ook heeft,maar dan op andere zender,blijkbaar dan toch proximus probleem
https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/mono-geluid-q2-en-vitaya-49542
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.