Vraag

mogelijk om mijn v5 decoder nog eens te deactiveren zodat ik mijn telefoon nr. opnieuw kan ingeven op de decoder ?

  • 3 May 2021
  • 9 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hallo,

 

dikke maand terug had ik problemen met mijn gekochte V5 decoder dat ik al mijn kanalen kwijt was buiten enkele niet waarvan ik allemaal vierkantjes op het tvscherm zag, toen hadden jullie deze even gedeactiveerd zodat ik mijn telefoonnr. opnieuw kon ingeven, maar dat was toen zonder succes.

ik heb dan maar eens de decoder een dikke maand uitgezet (volledig zonder stroom), nu gisteren toch nog eens er een gedacht van gemaakt om die terug op te zetten, wat blijkt zijn de meeste van mijn kanalen terug, maar weliswaar steeds allemaal met van die vierkantjes op het tvscherm.

wat mij wel opviel is dat de telefoonnummer niet meer overeenkomt met het mijne als ik in de instellingen kijk op de decoder ???

als ik dit telefoonnummer opzoek lijkt dit het telefoonnummer nu te zijn van de vorige eigenaar waarvan ik de decoder heb gekocht???

is dit daarom dat de decoder nu vreemd doet ?

 

ik heb er een paar screenshot van genomen om het duidelijk te maken.

geen idee of jullie het serienummer ook nodig hebben want ik heb deze niet zichtbaar gemaakt.

 

 

 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hallo,

 

dikke maand terug had ik problemen met mijn gekochte V5 decoder dat ik al mijn kanalen kwijt was buiten enkele niet waarvan ik allemaal vierkantjes op het tvscherm zag, toen hadden jullie deze even gedeactiveerd zodat ik mijn telefoonnr. opnieuw kon ingeven, maar dat was toen zonder succes.

ik heb dan maar eens de decoder een dikke maand uitgezet (volledig zonder stroom), nu gisteren toch nog eens er een gedacht van gemaakt om die terug op te zetten, wat blijkt zijn de meeste van mijn kanalen terug, maar weliswaar steeds allemaal met van die vierkantjes op het tvscherm.

wat mij wel opviel is dat de telefoonnummer niet meer overeenkomt met het mijne als ik in de instellingen kijk op de decoder ???

als ik dit telefoonnummer opzoek lijkt dit het telefoonnummer nu te zijn van de vorige eigenaar waarvan ik de decoder heb gekocht???

is dit daarom dat de decoder nu vreemd doet ?

 

ik heb er een paar screenshot van genomen om het duidelijk te maken.

geen idee of jullie het serienummer ook nodig hebben want ik heb deze niet zichtbaar gemaakt.

 

 

 

hi, ik kijk om dit voor je aan te passen zodat je het juiste lijnnr kan ingeven
voor de beeld kwaliteit zou ik je wel aanraden de verbinding tussen modem en decoder even na te kijken als ook de aangesloten hdmi kabel

Reputatie 2
Badge

hallo,

 

dikke maand terug had ik problemen met mijn gekochte V5 decoder dat ik al mijn kanalen kwijt was buiten enkele niet waarvan ik allemaal vierkantjes op het tvscherm zag, toen hadden jullie deze even gedeactiveerd zodat ik mijn telefoonnr. opnieuw kon ingeven, maar dat was toen zonder succes.

ik heb dan maar eens de decoder een dikke maand uitgezet (volledig zonder stroom), nu gisteren toch nog eens er een gedacht van gemaakt om die terug op te zetten, wat blijkt zijn de meeste van mijn kanalen terug, maar weliswaar steeds allemaal met van die vierkantjes op het tvscherm.

wat mij wel opviel is dat de telefoonnummer niet meer overeenkomt met het mijne als ik in de instellingen kijk op de decoder ???

als ik dit telefoonnummer opzoek lijkt dit het telefoonnummer nu te zijn van de vorige eigenaar waarvan ik de decoder heb gekocht???

is dit daarom dat de decoder nu vreemd doet ?

 

ik heb er een paar screenshot van genomen om het duidelijk te maken.

geen idee of jullie het serienummer ook nodig hebben want ik heb deze niet zichtbaar gemaakt.

 

 

 

hi, ik kijk om dit voor je aan te passen zodat je het juiste lijnnr kan ingeven
voor de beeld kwaliteit zou ik je wel aanraden de verbinding tussen modem en decoder even na te kijken als ook de aangesloten hdmi kabel

fantastisch !!!

mijn decoder V5 werkt terug, een dikke maand geleden hadden ze me hier verteld dat er niets meer aan te doen was, maar hij werkt gewoon terug !

 

dit lag dan toch aan een verkeerd telefoon nummer die gelinkt was aan de decoder ?

wel vreemd dat het de eerste keer niet lukte toen ik m’n telefoon nummer ingaf ?

 

albijal, ik ben zeer tevreden nu, en hopen dat hij nog lang mag werken :)

alvast bedankt jonathandr voor je tijd !

Reputatie 2
Badge

moest even m’n decoder nog eens herstarten wegens het verplaatsen.

moest terug m’n telefoonnummer ingeven, dan kwam er een melding voor een decoder update.

geen idee of dit normaal is ?

versie is nu van NTE_9.14.9.8 naar NTE_9.15.5.6 veranderd.

 

gelukkig werkt het toestel nog steeds, moet ik dan telkens het telefoonnummer ingeven als ik een gewone herstart uitvoer, ik dacht nogtans van niet, tenzei dit veranderd is ?

Reputatie 7
Badge +4

moest even m’n decoder nog eens herstarten wegens het verplaatsen.

moest terug m’n telefoonnummer ingeven, dan kwam er een melding voor een decoder update.

geen idee of dit normaal is ?

versie is nu van NTE_9.14.9.8 naar NTE_9.15.5.6 veranderd.

 

gelukkig werkt het toestel nog steeds, moet ik dan telkens het telefoonnummer ingeven als ik een gewone herstart uitvoer, ik dacht nogtans van niet, tenzei dit veranderd is ?

bij een gewone herstart hoef je je nr niet in te geven inderdaad

Hallo allemaal

Ik lees hier dat er ondertussen al 2 nieuwe softwares de ronde doen voor de v5c decoders. De nte 9.14.9.8 en de 9.15.5.6.

De software op mijn 3 decoders is nog altijd nte 9.12.9.2, worden de andere versies dan in fasen opgeladen op de andere v5c decoders?

Hopelijk kan ik ook eens genieten van een nieuwe software. Misschien dat de nieuwe nog rapper zal opstarten of een nog beter beeld zal geven op de hd zenders.

Timm1983

Reputatie 2
Badge

Hallo allemaal

Ik lees hier dat er ondertussen al 2 nieuwe softwares de ronde doen voor de v5c decoders. De nte 9.14.9.8 en de 9.15.5.6.

De software op mijn 3 decoders is nog altijd nte 9.12.9.2, worden de andere versies dan in fasen opgeladen op de andere v5c decoders?

Hopelijk kan ik ook eens genieten van een nieuwe software. Misschien dat de nieuwe nog rapper zal opstarten of een nog beter beeld zal geven op de hd zenders.

Timm1983


mijn decoder V5 is met hardeschijf, geen compact, maar veronderstel dat deze twee wel dezelfde software moeten krijgen ?

misschien kan je de software pushen door een factoryreset uit te voeren op de decoder.

Reputatie 2
Badge

moest even m’n decoder nog eens herstarten wegens het verplaatsen.

moest terug m’n telefoonnummer ingeven, dan kwam er een melding voor een decoder update.

geen idee of dit normaal is ?

versie is nu van NTE_9.14.9.8 naar NTE_9.15.5.6 veranderd.

 

gelukkig werkt het toestel nog steeds, moet ik dan telkens het telefoonnummer ingeven als ik een gewone herstart uitvoer, ik dacht nogtans van niet, tenzei dit veranderd is ?

bij een gewone herstart hoef je je nr niet in te geven inderdaad


vreemd genoeg moet ik telkens m’n telefoonnummer ingeven bij een gewone restart van de decoder, nu eenmaal die niet zonder stroom komt te staan hoef ik dit niet meer te doen, en doet ook gelukkig niets aan de werking ervan, zolang ik tv kan kijken ben ik tevreden, misschien zijn die decoders gewoon te oud aan het worden, of is er ergens toch een softwareprobleempje.

Hallo allemaal

Ik lees hier dat er ondertussen al 2 nieuwe softwares de ronde doen voor de v5c decoders. De nte 9.14.9.8 en de 9.15.5.6.

De software op mijn 3 decoders is nog altijd nte 9.12.9.2, worden de andere versies dan in fasen opgeladen op de andere v5c decoders?

Hopelijk kan ik ook eens genieten van een nieuwe software. Misschien dat de nieuwe nog rapper zal opstarten of een nog beter beeld zal geven op de hd zenders.

Timm1983

Ik heb ook nog maar enkele weken geleden de NTE-miniv5_9.14.9.8  op mijn V5Compact binnengekregen, dit gebeurt inderdaad gespreid en een reset zou kunnen helpen maar niet zeker want als Prox die nog niet klaargezet heeft zal het niet helpen om deze te resetten, maar je kan er niks mee verliezen door eens te proberen natuurlijk.

Ik heb de indruk dat die van de V5C precies wat achterloopt tov deze van de V5!

mss uit voorzichtigheid, veel meer V5C’s in omloop tov V5’s (maar dat is een gok van mij ;-))

Reputatie 7
Badge +5

@Timpie Kan je eens een factory reset doen van je decoder? 

Dit doe je op deze manier.

Reageer