Misschien te vlug van stapel, maar toch

  • 6 March 2018
  • 0 reacties
  • 91 Bekeken

Misschien loop ik nu te vlug van stapel, maar een proficiat is (nu) op zijn plaats.
In mijn vorige berichten was ik (totaal) niet tevreden over de V6 decoder (allerlei mankementen zoals bij velen).
Nu heb ik de modem gereset (pinnetje achteraan) en de software en backup opnieuw gedownload.
Probleem was de afstandsbediening. Deze was zijn weg kwijt met de modem en TV.
Naar de TV toe staat beschreven in de meegeleverde handleiding, maar naar de modem toe, hola!
Dus bellen naar de technische ondersteuning. En effectief het probleem is opgelost.
Op de afstandsbediening tezelfdertijd indrukken van 1 en 6, bij oplichten van een led 981 indrukken en de afstandbediening heeft zijn weg terug gevonden.
Dat is super.
Maar wat nog super(der) is, alles werkt sneller, beter, en zonder problemen.
Ik denk dat je eerst de "oude" software van de modem moet verwijderen (probleembugs die blijven hangen?) om opnieuw een zuivere installatie te hebben.
Misschien kraai ik nu te vroeg victorie, maar voor het ogenblik ben ik tevreden.
Mag ook wel eens gezegd worden.
Als je volgende week een foto met gebroken raam ziet, wil toch nog zeggen dat ik het "ding" door de venster gekegeld heb. Hopelijk hoeft het zover niet te komen. (graptje é)

0 reacties

Geen reactie

Reageer