Beantwoord

Mislukte easyswitch

  • 17 October 2020
  • 11 reacties
  • 360 Bekeken

Badge

Beste proximus  ,
Aangezien ik meer uren aan wachtlijn hang ,dan doorverbonden te geraken naar een medewerker
( Alle begrip dat het daar druk is , dus totaal geen verwijt) wil ik hier toch even wat meedelen want hulp via hier is  nu iets sneller. Wij hebben online naar jullie overgeschakeld van telenet naar jullie met easy switch.  Blijkbaar is dit eind augustus gebeurd voor gsm alleen , niet voor vaste telefonie en tv , want op 12 sept heb ik bij telenet alles zelf stop moeten zetten  omdat jullie dit niet gedaan hebben Volgens telenet. Pas op ik kan begrijpen met drukte dat dit over het hoofd gezien wordt Maar toch hebben we nu een factuur gekregen van telenet die we moeten betalen tot 12 sept. Nu hoort u me afkomen dat wij dit dus niet gaan betalen want wij hebben via proximus alles opgezegt bij telenet. Dat de easyswitch verkeerd gelopen is ,is immers niet ons probleem maar die van jullie en/of telenet. Heb onlangs van jullie een brief gekregen dat wij eens naar proximus moesten bellen ivm met dit , maar na 6 x 30 - 45 min aan de wachtlijn te hangen heb ik geen zin meer om te bellen .
jammer dat dit via het forum moet zodat iedereen het kan lezen en ik het niet gewoon via email kan zenden waar het in alle discretie kan geregeld worden. Ik verwacht nu een oplossing van jullie en/of telenet uit. Geen idee hoe en wat jullie beide dat gaan oplossen maar ik los het niet meer op.
Als geen van beide iets correct kan doen ,bied dan ook die oplossingen niet aan.
 

icon

Beste antwoord door sophie.coppens 20 October 2020, 10:07

Bekijk origineel

11 reacties

Blijf er weg. Ik heb nog niets dan problemen met Proximus gehad.

@sophie.coppens Maandag komt er pas hier iemand terug langs op het forum die van Proximus zelf is om dit verder te onderzoeken en je verder te helpen.

NB: als je overschakeling gedaan het via deze easyswitch methode  (hoe-van-operator-veranderen-met-easy-switch) dan is het ook aan Proximus om dit verder in orde te brengen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sophie.coppens op 16/09/2020 werd hiervoor dossier 46202508 opgemaakt. Wij hebben een mail verzonden naar mammon_mdk@hotmail.com met de vraag om correcte gegevens omdat de vermelde easy switch code en/of het klantnummer vanTelenet niet juist werden ingevuld. Kun je deze zo snel mogelijk terugmailen om dit recht te zetten? Groetjes, Heidi

Badge

Klantennummer bij telenet was ;  481******.

Reputatie 7
Badge +4

Best uw Telenet klantnr en op uw maandelijkse Telenet afrekening/factuur easyswitch in uw forum login profiel vermelden (avatar rechts boven wijzigen & opslaan bv. in veld ticket) en hier verwijderen binnen het uur kan u nog aanpassingen doorvoeren (via ….)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sophie.coppens ook graag de Easy Switch code voor nazicht. Je kunt deze idd invullen op je klantprofiel, zoals @M_016 schrijft. Groetjes, Heidi

Badge

Dag @sophie.coppens ook graag de Easy Switch code voor nazicht. Je kunt deze idd invullen op je klantprofiel, zoals @M_016 schrijft. Groetjes, Heidi

Klantennummer telenet : xxxxxxxx

Easyswitch code : xxxxxxxx

@sophie.coppens Tip:  

het is altijd best van geen privégegevens te posten op een openbaar forum, maar in je forumprofiel, zoveel mogelijk in de passende tekstvakken gemerkt met  privé en andere bijkomende informatie in het “Ticket” privé tekstvak. → profielgegevens invullen/aanvullen

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens Uw extra info is aangevuld bij uw dossier 46202508.De dossierbeheerder gaat het nu verder nakijken en u zelf terug contacteren.Groetjes,Joel

Badge

@sophie.coppens Uw extra info is aangevuld bij uw dossier 46202508.De dossierbeheerder gaat het nu verder nakijken en u zelf terug contacteren.Groetjes,Joel

Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@sophie.coppens Graag gedaan.Groetjes,Joel

Reageer