Vraag

misbruiken

  • 28 December 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Beste,

 

Ik heb latste 4 manden 4 facturen van 56€ ontvangen door proximus.voor rouge play.

Ik heb geen aanvraag en geen contract met rouge play maar zij sturen elke mand facturen zonder toesteming.

Het is echt een misbruiken van menssen.

Zo ik vraag jullie graag all mijn geld dat ik aan  jullie betaad heb, terug betallen naar mijn bank rekening aub.

 

Met vriendelijke groeten 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@naserx1  Ik zie dat er een lopend dossier is maar ik heb rechtstreeks eentje aangemaakt 49902267  voor de aanbieder Rougeplay. Zij laten u spoedig weten over een eventuele terugbetaling. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@naserx1

De aanrekeningen van Rougeplay betreffen transacties met betrekking tot een abonnementsdienst op streaming van Video’s.. Op de vraag hoe deze abonnementsdienst gestart werd, kan Proximus geen uitsluitsel geven. Maar in dit geval vermoeden we dat de inschrijving gebeurde via het bezoeken van een website of applicatie via de gsm waarbij er toestemming werd gegeven tot activatie van deze abonnementsdienst (de regelgeving hierrond werd vastgelegd onder de GOF-richtlijnen waaraan iedere dienstverlener zich dient te houden).

De dienstverlener heeft ons de nodige antwoordelementen bezorgd. Helaas stellen we vast dat deze niet conform de GOF-richtlijnen zijn. Om deze reden hebben wij de dienstaanbieder in gebreke gesteld en hebben we een terugbetaling gevraagd van alle aangerekende bedragen. De dienstaanbieder is akkoord gegaan met de terugbetaling.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. Rougeplay zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
De openstaande facturen dienen met andere woorden te worden betaald en de terugbetaling zal gebeuren op de factuur van januari.

Groetjes,
Antonella

Reageer