Vraag

Mijn volume voor de Proximus TV-app wordt opgebruikt, maar ik heb die app helemaal niet in gebruik


Reputatie 2
Badge +1
  • Practitioner
  • 57 reacties
Ik krijg tegenwoordig maandelijks, zo rond de 19e of de 20e, een sms van Proximus:

"Beste Proximus-klant: je maandelijks surfvolume van 1.0 GB inbegrepen bij je abonnement voor de Proximus TV-app in België & EU is opgebruikt. Vanaf nu gebruik je de data van je mobiele abonnement tot het einde van de maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage. Tot binnenkort!"

Ik gebruik die TV-app echter helemaal niet. Ik heb die niet eens geïnstalleerd!

Waar komt dat zogenaamde verbruik dan vandaan? In elk geval niet van mij!

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag luvr,
Ik heb deze bijkomende info doorgegeven aan de bevoegde dienst. Ze laten me weten dat er op dit moment nog volop aan een oplossing voor deze hinder wordt gewerkt. Zolang dit euvel blijft bestaan, heb je wel het geluk dat je meer data overhoudt van je gewone data bundel voor de rest van je verbruik. 😉
Groetjes,
Antonella
Reputatie 2
Badge +1
AntonellaD,

Bedankt voor de info.
Ik zal het aan mijn zijde verder opvolgen.
Van zodra ik merk dat het opgelost is, laat ik het wel weten.

Oud topic, maar hier lijkt het dat het probleem nog steeds niet opgelost is. Kakelverse Proximus-klant hier. Pickx app zonet geïnstalleerd omdat ik nieuwsgierig was, blijkbaar kan ik niet eens inloggen. Voordat de app geïnstalleerd was had ik al 10MB op Pickx verbruikt...

TUI: maandag komt iemand die van prox zelf is terug op het forum.

Reputatie 2
Badge +1

Bij mij blijft de Pickx-teller braafjes op 0 staan, tegenwoordig.

Al moet ik er wel bij zeggen, dat mijn decoder sinds de corona-lockdown zo goed als niet meer onder stroom gestaan heeft, omdat ik toch geen TV meer gekeken heb. Geen idee of dat er iets mee te maken zou kunnen hebben.

Dat heeft er inderdaad niks mee te maken, aangezien het hier om mobile volume gaat.

Reputatie 2
Badge +1

Dat heeft er inderdaad niks mee te maken, aangezien het hier om mobile volume gaat.


Klinkt logisch, maar als er verkeerd geteld wordt, dan weet je maar nooit. Soms is het domste of meest onwaarschijnlijke idee in zulke gevallen toch het juiste… :thinking:

Alleen proximus kan ons raadsel oplossen :slight_smile:

Reageer