Beantwoord

Mijn V4 decoder zal binnenkort vervangen worden


Reputatie 6
Badge +2
Ik heb op 25 april een e-mail ontvangen dat mijn V4 decoder zal vervangen worden door een nieuwe decoder en dat zou in mei of juni gebeuren.
De vraag is welke decoder ik zal krijgen: een V5 mini of een V6 decoder?
icon

Beste antwoord door SamuelD 9 May 2019, 16:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb op 25 april een e-mail ontvangen dat mijn V4 decoder zal vervangen worden door een nieuwe decoder en dat zou in mei of juni gebeuren.
De vraag is welke decoder ik zal krijgen: een V5 mini of een V6 decoder?

Ik vraag het na bij de betrokken dienst, van zodra ik antwoord heb laat ik je hier iets weten.
Reputatie 5
Badge +2
mij is er gemeld dat het en V5 compact zal zijn, ik had al een item gestart op het forum, maar ik had nog een vraag over wat blijft staan.
blijven de opgenomen films staan die ik verlengd heb , dus langer dan 60 dagen, die staan normaal ook op de server en niet op de harde schijf. Telefonisch hadden ze me dat verzekerd maar ik heb langs het forum nog geen antwoord. Het item was verwijderd door de problemen met het forum, maar nu staat ze er terug op. Ik heb nog geen antwoord gekregen op die vraag.
je zou alle opnames (60 dagen of 36 mnd) die op de server staan op gelijk welke decoder moeten kunnen bekijken of het nu bestaande decoders of een nieuwe bijgeplaatste decoder betreft, maakt niet uit.
Als ik een vervang decoder heb geplaatst een tijd geleden was dit ook zo, dus het zou mij ten zeerste verwonderen dat dit nu niet meer het geval zou zijn.
Reputatie 7
Badge +4
De opnames op het network blijven inderdaad beschikbaar. Die zijn gekoppeld aan uw abonnement, niet aan die specifieke decoder. Enkel de opnames op de harde schijf (waar niets bij staat van tijdsduur zoals die 60 dagen) ben je kwijt als die decoder gewisseld wordt.
Reputatie 5
Badge +2
enige idee wanneer de decoders zullen verstuurd worden? In de mail staat in mei of juni, wel een grote tijdslimiet. Zal je verwittigd worden wanneer ze verstuurd is? Krijg je dan nog een berichtje?
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb op 25 april een e-mail ontvangen dat mijn V4 decoder zal vervangen worden door een nieuwe decoder en dat zou in mei of juni gebeuren.
De vraag is welke decoder ik zal krijgen: een V5 mini of een V6 decoder?

We kunnen niet met zekerheid zeggen welke decoder je zal krijgen maar dit zijn steeds de meest recente decoders in ons gamma.
Reputatie 7
Badge +4
enige idee wanneer de decoders zullen verstuurd worden? In de mail staat in mei of juni, wel een grote tijdslimiet. Zal je verwittigd worden wanneer ze verstuurd is? Krijg je dan nog een berichtje?
We kunnen je geen exacte datum communiceren, de decoder wordt bij je thuis geleverd. Indien je niet thuis bent zal er een briefje in je bus nagelaten worden waarna je vervolgens de nieuwe decoder kan afhalen in een bpost afhaalpunt.
Reputatie 5
Badge +2
Dank je voor de update, zal dan afwachten
vele groetjes en dank voor het antwoord
Reputatie 5
Badge +1
SamuelD stelt hierboven in het topic : " We kunnen niet met zekerheid zeggen welke decoder je zal krijgen maar dit zijn steeds de meest recente decoders in ons gamma. "

Inge DC stelt in een ander topic over hetzelfde onderwerp ( zie bijlage ) :" Het zal een V5 betreffen ".

Volgens mijn bescheiden mening is de "meest recente decoder " een V6 ....
Ter info: Aan mij hebben ze uitgelegd dat er altijd een welbepaalde volgorde is in het omruilen van decoders en die is normaal omruilen door het zelfde type, indien dit niet kan (bv zoals hier de v4 en v5 gaan uit circulatie) wordt het een volgende voorhanden recente type wat nu de V5-c is.
Bij nieuwe contracten/klanten wordt normaal de V6 geleverd, het is zelf een periode geweest dat ze ook in dit geval de V6 niet leverden maar ook een v5-c omdat er nogal wat problemen optraden en ik denk dat die periode nu voorbij is, maar dat zullen de Proximus wel weten of dit nog zo is.