Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 december 2018
  • 55 reacties
  • 1913 Bekeken

Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.

55 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Reputatie 7
Badge +4

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +4
Rogier, kan je ons via een privé bericht even je login doorsturen van je MyProximus account? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

@WenzelR : Dat lukt nu. dank u voor deze aanpassing

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)

 

Reputatie 7
Badge +4
Ik heb net een kleine aanpassing aan uw profiel gedaan zoals geantwoord op uw andere post? Kan u testen aub ?
Reputatie 7
Badge +4
Katrien, kan je ons je login van je MyProximus account en je klantennummer via een privé bericht doorsturen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
MarijkVI, kan je via een privé bericht ook eens je MyProximus login en klantennummer doorsturen zodat ik het voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb hier een aanpassing uitgevoerd, kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
Hey Thierry, gelukt nu , thx !!!!
Reputatie 7
Badge +4
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Welke android versie heb je op je tablet? Kan je ook even het merk en model van je tablet melden?

maandag komt er pas iemand langs die van proximus zelf is om je hierbij verder te helpen.

Krijg bericht login niet gekoppeld aan een proximus tv account.
Mijn smartphone is een Huawei 20
Klnr 623140451

Ik heb hetzelfde probleem!

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

TUI: morgen als de mensen van het Proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder nakijken/oplossen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

Kan je in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer, even de vaste lijn nummer geven van de lijn waarop je dit probleem hebt? Ik zie meerdere MyProximus accounts gelinkt aan jouw naam. Kan je ook even nakijken of het emailadres daar overeenkomt met hetgeen je gebruikt om je in te loggen op de Pickx App?

 

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

Voor jou zou dit in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen? ;) 

 

ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

 

en nog maar amper 2dagen klant  :o voorlopig al veel problemen gehad in die 2 dagen  :(

Maandag kunnen de mensen van proximus zelf je hierbij wel verder helpen om dit op te lossen als ze terug op het forum langskomen.

Louter als bijkomende info:
In het weekend is de  technische helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.

Hier hetzelfde probleem.

TUI: zal iets voor morgen worden als er iemand die van proximmus zelf is, hier terug langskomt op het forum om dit na te trekken/in orde te zetten.

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem!


kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Reageer