Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken
Werkt! Bedankt!
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Hier ook dat probleem...
Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?
Geert
Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?
Geert
“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”
6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!
Ben je mij vergeten?
Kan iemand mij helpen?
Ik heb ook hetzelfde probleem.
Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account
Kan iemand mij helpen?
TUI: zal iets voor morgen worden als er iemand die van proximmus zelf is, hier terug langskomt op het forum om dit na te trekken/in orde te zetten.
Hier hetzelfde probleem.
super 😍..
het lukt 👍
dank je
Maandag kunnen de mensen van proximus zelf je hierbij wel verder helpen om dit op te lossen als ze terug op het forum langskomen.
Louter als bijkomende info:
In het weekend is de technische helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.
ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
en nog maar amper 2dagen klant :o voorlopig al veel problemen gehad in die 2 dagen :(
TUI: morgen als de mensen van het Proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder nakijken/oplossen voor u.
Ik heb hetzelfde probleem!
sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.
Kan je in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer, even de vaste lijn nummer geven van de lijn waarop je dit probleem hebt? Ik zie meerdere MyProximus accounts gelinkt aan jouw naam. Kan je ook even nakijken of het emailadres daar overeenkomt met hetgeen je gebruikt om je in te loggen op de Pickx App?
hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”
Voor jou zou dit in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen? ;)
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.