Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken

Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.

60 reacties

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Werkt! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Hier ook dat probleem...

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie nochtans 2 geactiveerde toestellen via de Pickx app.

Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)

 

Reputatie 7
Badge +3

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

maandag komt er pas iemand langs die van proximus zelf is om je hierbij verder te helpen.

“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!

Ben je mij vergeten?

Kan iemand mij helpen?

@WenzelR : Dat lukt nu. dank u voor deze aanpassing

@Marc DB Kan je het nog even uitproberen? De koppeling lijkt alleszins juist te staan nu. 

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

TUI: zal iets voor morgen worden als er iemand die van proximmus zelf is, hier terug langskomt op het forum om dit na te trekken/in orde te zetten.

Hier hetzelfde probleem.

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Graag gedaan. Veel kijk plezier :wink:

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

super 😍.. 

het lukt 👍

dank je 

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

Maandag kunnen de mensen van proximus zelf je hierbij wel verder helpen om dit op te lossen als ze terug op het forum langskomen.

Louter als bijkomende info:
In het weekend is de  technische helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.

ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

 

en nog maar amper 2dagen klant  :o voorlopig al veel problemen gehad in die 2 dagen  :(

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem!


kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

TUI: morgen als de mensen van het Proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder nakijken/oplossen voor u.

Ik heb hetzelfde probleem!

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

Kan je in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer, even de vaste lijn nummer geven van de lijn waarop je dit probleem hebt? Ik zie meerdere MyProximus accounts gelinkt aan jouw naam. Kan je ook even nakijken of het emailadres daar overeenkomt met hetgeen je gebruikt om je in te loggen op de Pickx App?

 

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

Voor jou zou dit in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen? ;) 

 

Reageer