Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken

Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.

60 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 @nathalie1973 op je account staan er geen vaste producten gelinkt. Dat is ook de reden waarom het niet werkt.

Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx? 

Zelfde probleem hier, kunnen jullie dit eens nakijken?

Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Dank je wel, werkt perfect!

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

Kan je in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer, even de vaste lijn nummer geven van de lijn waarop je dit probleem hebt? Ik zie meerdere MyProximus accounts gelinkt aan jouw naam. Kan je ook even nakijken of het emailadres daar overeenkomt met hetgeen je gebruikt om je in te loggen op de Pickx App?

 

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

Voor jou zou dit in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen? ;) 

 

Ik heb hetzelfde probleem!

TUI: morgen als de mensen van het Proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder nakijken/oplossen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem!


kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

 

en nog maar amper 2dagen klant  :o voorlopig al veel problemen gehad in die 2 dagen  :(

Maandag kunnen de mensen van proximus zelf je hierbij wel verder helpen om dit op te lossen als ze terug op het forum langskomen.

Louter als bijkomende info:
In het weekend is de  technische helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

super 😍.. 

het lukt 👍

dank je 

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Graag gedaan. Veel kijk plezier :wink:

Hier hetzelfde probleem.

TUI: zal iets voor morgen worden als er iemand die van proximmus zelf is, hier terug langskomt op het forum om dit na te trekken/in orde te zetten.

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

@Marc DB Kan je het nog even uitproberen? De koppeling lijkt alleszins juist te staan nu. 

@WenzelR : Dat lukt nu. dank u voor deze aanpassing

“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!

Ben je mij vergeten?

Kan iemand mij helpen?

Reageer