Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2142 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
@thierry torreele Ik heb de link voor je opnieuw ingesteld. Kan je nog even opnieuw proberen?
Charlotte
Probleem opgelost
Bedankt
Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?
Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?

@Mathias_04 Kan je het nog even opnieuw proberen? Ik heb de link manueel ingesteld 🙂

Zelfde probleem hier, kunnen jullie dit eens nakijken?

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie nochtans 2 geactiveerde toestellen via de Pickx app.

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Reageer