Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Zelfde probleem bij mij!
Ik heb hetzelfde probleem
Hey Thierry, gelukt nu , thx !!!!
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb hier een aanpassing uitgevoerd, kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
Reputatie 7
Badge +4
MarijkVI, kan je via een privé bericht ook eens je MyProximus login en klantennummer doorsturen zodat ik het voor jou kan nakijken. Groeten Thierry

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hetzelfde probleem ( ipad) , alle verschillende medewerkers aan tel gehad, nog niet opgelost
Reputatie 7
Badge +4
Katrien, kan je ons je login van je MyProximus account en je klantennummer via een privé bericht doorsturen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb ook hetzelfde probleem. Naar proximuswinkel geweest en daar konden ze me niet helpen. Had 3 vragen en konden op geen enkele antwoorden. Dan maar naar klantendienst gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat er een probleem met de app voor android was. Ben nog maar van gisteren klant maar nog niks echt positiefs meegemaakt.
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb net een kleine aanpassing aan uw profiel gedaan zoals geantwoord op uw andere post? Kan u testen aub ?

Reageer