Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.
Bladzijde 3 / 3
Zelfde probleem bij mij!
Ik heb hetzelfde probleem
Hey Thierry, gelukt nu , thx !!!!
Ik heb hier een aanpassing uitgevoerd, kan je nog eens opnieuw proberen. Groeten Thierry
MarijkVI, kan je via een privé bericht ook eens je MyProximus login en klantennummer doorsturen zodat ik het voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hetzelfde probleem ( ipad) , alle verschillende medewerkers aan tel gehad, nog niet opgelost
Katrien, kan je ons je login van je MyProximus account en je klantennummer via een privé bericht doorsturen? Dan kunnen we dit even voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Heb ook hetzelfde probleem. Naar proximuswinkel geweest en daar konden ze me niet helpen. Had 3 vragen en konden op geen enkele antwoorden. Dan maar naar klantendienst gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat er een probleem met de app voor android was. Ben nog maar van gisteren klant maar nog niks echt positiefs meegemaakt.
Ik heb exact hetzelfde probleem.
Ik heb net een kleine aanpassing aan uw profiel gedaan zoals geantwoord op uw andere post? Kan u testen aub ?
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.