Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb hetzelfde probleem!


kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx? 

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

super 😍.. 

het lukt 👍

dank je 

@Marc DB Kan je het nog even uitproberen? De koppeling lijkt alleszins juist te staan nu. 

Hey, 

 

Ik heb net hetzelfde probleem...

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

Reputatie 7
Badge +4

@bjorn1983 Graag gedaan. Veel kijk plezier :wink:

Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.

Alvast bedankt

Ik heb exact hetzelfde probleem.
Heb ook hetzelfde probleem. Naar proximuswinkel geweest en daar konden ze me niet helpen. Had 3 vragen en konden op geen enkele antwoorden. Dan maar naar klantendienst gebeld en daar kreeg ik als antwoord dat er een probleem met de app voor android was. Ben nog maar van gisteren klant maar nog niks echt positiefs meegemaakt.
Hetzelfde probleem ( ipad) , alle verschillende medewerkers aan tel gehad, nog niet opgelost
Ik heb hetzelfde probleem
Zelfde probleem bij mij!
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn :)

Hoi SamualID, inderdaad ik kan nu inloggen maar op Android werkt geen enkele stream....op IOS wel want op mijn Apple Ipad werkt het prima, op mijn Android telefoon en tablet echter niet... ?

Goedendag,

hier idem probleem, de zoveelste in de lijst blijkbaar :sob:

TUI: Morgen komen ze van Proximus weer langs om dit in orde te brengen.

Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend

“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!

Ben je mij vergeten?

Kan iemand mij helpen?

ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Dank je wel, werkt perfect!

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

Reputatie 7
Badge +4

 @nathalie1973 op je account staan er geen vaste producten gelinkt. Dat is ook de reden waarom het niet werkt.

Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.

Reputatie 7
Badge +4
Kan u dit nu even proberen?

Hier ook dat probleem...

Reageer