Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account
Ik heb hetzelfde probleem!
kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken
Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx?
super ..
het lukt
dank je
Hey,
Ik heb net hetzelfde probleem...
Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account
Kan iemand mij helpen?
Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.
Alvast bedankt
Hoi SamualID, inderdaad ik kan nu inloggen maar op Android werkt geen enkele stream....op IOS wel want op mijn Apple Ipad werkt het prima, op mijn Android telefoon en tablet echter niet... ?
Goedendag,
hier idem probleem, de zoveelste in de lijst blijkbaar
TUI: Morgen komen ze van Proximus weer langs om dit in orde te brengen.
Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend
“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”
6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!
Ben je mij vergeten?
Kan iemand mij helpen?
ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Dank je wel, werkt perfect!
sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.
Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.
Hier ook dat probleem...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.