Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Dank je wel, werkt perfect!

ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

Reputatie 7
Badge +4

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.

Alvast bedankt

Zelfde probleem hier, kunnen jullie dit eens nakijken?

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx? 

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

Reputatie 7
Badge +4

 @nathalie1973 op je account staan er geen vaste producten gelinkt. Dat is ook de reden waarom het niet werkt.

Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.

TUI: Morgen komen ze van Proximus weer langs om dit in orde te brengen.

Goedendag,

hier idem probleem, de zoveelste in de lijst blijkbaar :sob:

Hey, 

 

Ik heb net hetzelfde probleem...

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?

Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?

@Mathias_04 Kan je het nog even opnieuw proberen? Ik heb de link manueel ingesteld 🙂
Hallo,
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?
Charlotte
Probleem opgelost
Bedankt
@thierry torreele Ik heb de link voor je opnieuw ingesteld. Kan je nog even opnieuw proberen?
ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Reputatie 7
Badge +4
Kan u dit nu even proberen?
Krijg bericht login niet gekoppeld aan een proximus tv account.
Mijn smartphone is een Huawei 20
Klnr 623140451
Reputatie 7
Badge +4
Rogier, kan je ons via een privé bericht even je login doorsturen van je MyProximus account? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Welke android versie heb je op je tablet? Kan je ook even het merk en model van je tablet melden?
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn :)

Hoi SamualID, inderdaad ik kan nu inloggen maar op Android werkt geen enkele stream....op IOS wel want op mijn Apple Ipad werkt het prima, op mijn Android telefoon en tablet echter niet... ?
Reputatie 7
Badge +4
vtrke, zou ondertussen opgelost moeten zijn 🙂
Ik heb hetzelfde probleem, kan iemand mij helpen?

Reageer