Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account
hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”
sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.
Dank je wel, werkt perfect!
ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.
Alvast bedankt
Zelfde probleem hier, kunnen jullie dit eens nakijken?
Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx?
Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.
Goedendag,
hier idem probleem, de zoveelste in de lijst blijkbaar
Hey,
Ik heb net hetzelfde probleem...
Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account
Kan iemand mij helpen?
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?
Ik heb hetzelfde issue. Kan iemand dit correct instellen aub?
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.
Mijn smartphone is een Huawei 20
Klnr 623140451
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Hoi SamualID, inderdaad ik kan nu inloggen maar op Android werkt geen enkele stream....op IOS wel want op mijn Apple Ipad werkt het prima, op mijn Android telefoon en tablet echter niet... ?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.