Beantwoord

Mijn favorieten

  • 26 March 2020
  • 16 reacties
  • 1611 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb een aantal films uit de VOD aangemerkt als “Mijn favorieten” met de bedoeling om die films later te bekijken maar het probleem is dat ik die lijst van “Mijn favorieten” nergens kan terugvinden.

Kan iemand mij hier zeggen waar ik die lijst kan terugvinden?

Voor alle duidelijkheid: ik heb een V5 mini decoder.

icon

Beste antwoord door SamuelD 21 April 2020, 13:43

Bekijk origineel

16 reacties

ik heb hier ergens enkele maande gelezen van iemand van proximus dat je in de catalogus van movies & series pas kan je de films aanduiden als favoriet maar er geen lijst is voor je favoriete films, of is dit dan ondertussen wel mogelijk dat weet ik niet

Reputatie 6
Badge +3

Volgens deze handleiding zou die lijst zich moeten bevinden onder shop,suggesties, mijn favorieten: https://www.proximus.be/dam/jcr:443370bb-14df-49f1-b646-5a1eb960c2fb/cdn/sites/support/nl/pdf/tv-manual.pdf~2019-03-06-08-33-00~cache.PDF

daar had ik ook gekeken maar daar vind ik ze niet op mijn v5-compact

Reputatie 6
Badge +3

Ik geef toe dat ik gewoon heb opgezocht op de Proximus website en niet zelf heb getest. Ik heb ook geen favorieten opgeslagen. Dus kon het niet testen. Het decoder type zou geen verschil mogen opleveren er draait immers dezelfde TV-interface versie op.

Mss als Alexander ook eens natrekt op zijn decoder dat we dan weten of het een algemene fout is of niet.

Reputatie 6
Badge +3

Het is vermoedelijk een algemene fout want op mijn decoder versie 5 ontbreekt ook mijn favorieten. Dat zou ook hetzelfde moeten zijn op versie 6. Misschien verwijdert in een upgrade van de tv-interface?

dat vermoeden had ik ook al want een tijdje geleden stonden die daar wel nog.

ik heb nu wel niet geprobeerd om te herstarten of resetten maar dat lost natuurlijk ook niet alles op!

Ik heb ook zojuist een aantal films als favoriet aangeduid en vind de lijst ook nergens terug.  Kan Proximus dit oplossen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin en @familievandesype hebben jullie wel degelijk een film als favoriet aangeduid ? Kan je eventueel een voorbeeld geven van film dat je als favoriet aanduid?  

Agatha and the thruth of murder.  Wanneer ik deze film nu oproep, zie ik bij de opsomming ook ‘verwijderen uit mijn favorieten’ staan.  Dus ik ga ervan uit dat hij op mijn lijst staat. Maar het probleem is dat ik die lijst nergens vind.  In vorige antwoorden (cfr handleiding Proximus) zie ik dat dit onder shop zou staan, maar dit is niet meer het geval.

Reputatie 7
Badge +4

Heb het even nagevraagd en dit zou wel te vinden moeten zijn. Kan je eens het volgende proberen: 

drukken op "on demand" , daar dan suggesties selecteren maar niet OK drukken

links van suggesties staat dan mijn favorieten (kleiner afgebeeld)

 

 

Gevonden! Maar niet eenvoudig. Bedankt voor de info.

Ik heb een aantal films uit de VOD toegevoegd aan “Mijn Lijst” met de bedoeling om die films later te bekijken maar het probleem is dat ik die lijst van “Mijn favorieten” nergens kan terugvinden.

Kan iemand mij hier zeggen waar ik die lijst kan terugvinden?

Voor alle duidelijkheid: ik heb een V7 Android decoder.

kan dit je al verder helpen? → Favorieten instellen | Proximus Forum

neen, ik vind het nog steeds niet terug 

Mvg

Reputatie 7
Badge +5

@pipootje1979 Normaal kan je deze terug vinden onder mijn video’s. 

Reageer