Beantwoord

Maximaal aantal TV´s met Pickx gelijktijdig bekijken

  • 11 December 2020
  • 5 reacties
  • 1855 Bekeken

Badge

Beste,

 

Wij zijn een gezin met 5 personen. We hebben allemaal een TV op de kamer. 
Slechts 1 TV hangt rechtsreeks aan een decoder en alle andere werken vandaag draadloos. Of dat is toch de bedoeling.

Vandaag gebruiken we probleemloos en gelijktijdig Yellow Play op de 4 draadloze TV´s.
Telenet ondersteunt namelijk 5 gelijktijdige streams en 5 geregistreerde toestellen. Dus elk gezinslid 1 stream mogelijk op een willekeurige zender..

Nu de vraag: Hoeveel toestellen kan je bij Proximus gelijktijdig bekijken met Pickx?  

Ik lees  bij elk Proximus abonnement

Dit betekent dat er helemaal geen limiet is? We hebben hier ruim 15 toestellen en dat zou een serieuze voorruitgang betekenen, want soms denkt Telenet dat je nog op een ander toestel aan het kijken bent en dan loop je tegen het maximum van 5. (4 strams is een minimum voor ons)


Wie bezorgt er exact informatie?

 

“Hoeveel toestellen kan je bij Proximus gelijktijdig bekijken met Pickx?  Hoeveel gelijktijdige streams?”

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 11 December 2020, 14:20

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

Proximus Pickx-app: 5 redenen om het te downloaden | Proximus

De Proximus Pickx-app is trouwens helemaal gratis, voor al onze klanten met Flex, Epic Combo-, Tuttimus-, Familus-, Minimus-, of Bizz-pack en kan op max. 5 toestellen worden geïnstalleerd.

Hoe krijg je tv op je gsm, tablet of computer? | Proximus

@martege  Pickx op max 5 toestellen en max 3 decoders 

het aantal decoders die je kunt aansluiten, volgens je lijn waar je op aangesloten bent kun je hier opvragen → Beschikbaarheid van TV bij u thuis | Proximus

de max gegarandeerde internetsnelheid volgens de lijn waar je op aangesloten bent kan je hier opvragen → Speedtest internet connectie | Proximus

 

Ik heb gebeld naar proximus en als ik een smart tv heb kan ik via pickx programma's bekijken. Ik heb een email gekregen met `ìnfo` maar zoals vaker bij proximus is deze totaal niet handig en ik heb geen enkel idee hoe ik het zou moeten doen.

Reputatie 7
Badge +4

@FreDurbuy 

Indien u over een pack met TV beschikt is Pickx gratis inbegrepen

U kunt in principe inloggen via uw MyProximus account

Indien u bv. over een android TV beschikt kunt u normaal de Pickx app downloaden op uw TV

Proximus Pickx - Apps op Google Play

Bovenstaande is evenwel ook mogelijk via een gewone TV op voorwaarde dat u bv. over een smartphone of tablet, een google  chromecast en HDMI poort op uw TV beschikt

Met je smartphone casten naar je tv? Dat doe je zo! | Proximus

GOOGLE Chromecast V3 (GA00439-AT) (mediamarkt.be)

Je Android-scherm casten via de Google Home-app - Chromecast Help

TBI: Proximus Pickx-app: 5 redenen om het te downloaden | Proximus


Pickx-app bekijken via Chromecast | Proximus

&

Google Chromecast 4K met Google TV - Coolblue 

 

PS: Wat ik ook nog niet weet is of er al een pickx app is voor chromecast met google tv want een jaar geleden was het antwoord van Prox “Momenteel is er inderdaad nog geen Pickx app beschikbaar voor Google TV”

Reageer